שיפור דרמטי: הגרח"ע יוסף נושם בכוחות עצמו

ההטבה נמשכת: לאחר ששב להכרה מלאה, מרן הגרח"ע יוסף החל לנשום בכוחות עצמו והרופאים הפסיקו את הסיוע הנשימתי. בנוסף, שוחח הצהריים הגרח"ע לראשונה מאז האשפוז עם מקורביו. מחר בבוקר: עצרת לנשים בכותל המערבי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נושם בכוחות עצמו. מרן הגרח"ע יוסף (צילום: פלאש 90)

כוחן של תפילות: שיפור משמעותי נוסף במצבו של מרן פוסק הדור הגאון רבי חיים עובדיה יוסף, המאושפז מזה כשבועיים ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

הבוקר (חמישי) הגרח"ע החל לנשום בכוחות עצמו והרופאים החליטו לנתק את הסיוע הנשימתי, אליו חובר הרב בשבוע שעבר.

לאחר הניתוק ממכשירי ההנשמה, החל הרב לדבר עם מקורביו, אולם הוא עדיין מתקשה לבטא משפטים שלמים בעקבות התקופה בה צינור ההנשמה היה מחובר אליו.

כזכור, אתמול התעורר הרב ושב להכרה מלאה, ובעקבות ההטבה במצבו ולאחר שהחל הבוקר לנשום בכוחות עצמו ללא עזרת הסיוע הנשימתי, רופאיו של הרב החליטו לנתקו ממכשירי ההנשמה.

בן משפחה של הגרח"ע יוסף השוהה בסמוך למיטתו אמר ל"כיכר השבת" כי "אנחנו רואים פה פשוט ניסים, אין מילה אחרת, הרופאים לא ציפו שהרב יתעורר וינשום בכוחות עצמו בקצב זמן הזה, זה רק בזכות התפילות של הציבור".

"הציבור צריך לדעת", הוסיף בן המשפחה, "למרות השיפור לטובה עדיין קיימת סכנה לחיי הרב. הדרך עוד ארוכה ואסור להפסיק לרגע את התפילות והתחנונים לרפואת מרן רבי חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה".

הכניסה לירושלים, הבוקר (צילום: פלאש 90)

בתוך כך, יו"ר ש"ס בירושלים אלי שמחיוף, מארגן בשעות אלו עצרת תפילה ענקית לנשים ובנות ברחבת הכותל המערבי, מחר, יום שישי, ראש חודש חשוון, בשעה 06:30 בבוקר, נגד הפרובוקציה המתכוננת של 'נשות הכותל'.

הסעות לעצרת יצאו מכל רחבי העיר ירושלים וכן מכל ריכוזי ש"ס ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות