צפו בוידאו:

הרב שלום כהן נגד הרבנים הד"לים: "שקרנים ורשעים"

בכינוס פוליטי שנערך לאחרונה ובו השתתף גם הגר"ש כהן, תקף ראש ישיבת "פורת יוסף" את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והפנה נגדו טענות קשות: "מג'נון, הלכת עם לפיד, בשביל זה אתה נופל ככה, בשביל זה איראן הורגת אותך". לרבנים הד"לים אמר הרב כהן: "אתם שקרנים, רשעים" • וידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בעוד כשבועיים ימים, ובמפלגות החרדיות כמו ביתר המפלגות והמתמודדים, נמצאים בשיאו של הקרב על כל קול.

בתנועת ש"ס, גייסו את מרן הגאון רבי חיים עובדיה יוסף לקמפיין הבחירות, כאשר לצד תמונתו נכתב "אוהבים אותך מרן". במקביל, רבני ההנהגה הספרדית, משתתפים בכנסי בחירות למען רשימות המפלגה ברחבי הארץ.

באחד הכינוסים, השתתף ראש ישיבת 'פורת יוסף' וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלום כהן, שלא חסך את לשונו הן מאותן מפלגות שפגעו בש"ס בבחירות לכנסת והן מראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך דבריו, כפי שנראה בתיעוד וידאו שהגיע למייל האדום של 'כיכר השבת', מספר הרב שלום כהן על שיחה שקיים רבנים מהציונות הדתית.

"דיברו איתי רבנים משלהם, אמרתי להם 'אתם שקרנים, באמת אתם נגדם? אם אתם נגדם - תעשו הפגנה, למה הפגנה - אם מורידים התנחלות או-הו איזו הפגנה שאתם עושים, הם מורידים את הקב"ה לא אכפת לכם מכלום, רשעים'", סיפר הגר"ש כהן.

בשלב זה, עבר הגר"ש להתקפה נגד המפלגות שהתחרו בש"ס בבחירות לכנסת. "מורי ורבותיי, כל התוצאה של 'הבית היהודי' הזה יצא בגלל שאנשים שקראו לעצמם "רבנים", כגון אמנון יצחק, כגון חיים אמסלם, שחשבו שהם רבנים גדולים והלכו ועשו להם מפלגות משלהם שירדו לטמיון, והפריעו לש"ס לעלות, למה ש"ס הייתה עולה בעוד חמישה-שישה מנדטים היא הייתה שולטת, שלא יהיה דברים כאלה רעים בעיני הקב"ה".

"הקב"ה אומר אם אתה שומר את שלי אני שומר את שלך, אתה שומר את שלי את הרוחניות שלך", המשיך הגר"ש כהן ועבר להתקפה נגד ראש הממשלה, "מסכן נתניהו, מתעסק עם הערבים, את מה לתת להם, לא לתת להם, מג'נון, הלכת עם לפיד בשביל זה אתה נופל ככה, בשביל זה איראן הורגת אותך. 'אתה תשמור את שלי אני אשמור את שלך', אבל אתה הורס את שלי. נתפלל לקב"ה, רחם על עמך ישראל, רחם".

הגר"ש כהן, המשיך בדברי מוסר ותוכחה: "למה רבי אלעזר היה בוכה, ואנחנו לא בוכים. שומעים דברים ולא בוכים, שומעים דברים ולא אכפת לנו. רבותינו בעלי התלמוד שלמדו פסוק בתנ"ך - זעזע אותם, אותנו לא מזעזע כלום. שומעים הרבה דברים, שומעים הכל, לא מעניין אותנו. למה אתה לא בוכה שאתה שומע? למה אתה לא בוכה על המעשים שעשית? למה אתה לא פוחד מה יהיה אתך בשמיים?".

בהמשך, התייחס הגר"ש כהן שוב לבחירות ואמר: "מסכן, צריך לראות כמסכן את מי שהולך לבחור חוץ מתנועת ש"ס, אין לנו תנועה אחרת".

"בעוונות הרבים בבחירות של הממשלה, הפילו אותה, ומי הפיל אותה? דווקא אלה שחושבים עצמם דתיים, חושבים עצמם רבנים. האמת נעדרת. כל אחד חושב על הכיסא שלו", הוסיף הגר"ש.

הגר"ש כהן עקץ את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ותקף את אחד מרבני הציונות הדתית: "ניר ברקת מחכה שיהיה תחבורה ציבורית בשבת. אחד מאנשי 'הבית היהודי', רב, אומר כשמינו אותי לרב, כך הוא כותב בספר שלו, כשמינו אותי לרב, באו אליי החילונים שבעיר אמרו לי 'תראה אנחנו חילונים תעשה לנו תחבורה ציבורית בשבת', הוא אומר, 'האמת אני יגיד לכם שבאמת חשבתי לעשות להם, אני רב של כל העיר - גם של החילונים', מג'נון!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות