אריה דרעי אצל מוטי לביא: הרב עובדיה נפגע מהבגידה של פרוש

בראיון בחירות מתוח בתכנית 'שמונה עד עשר' עם מוטי לביא, אריה דרעי מדבר על הכל: "הרב בניהו שמואלי תומך בפרוש? לא יהיה!, הגר"ע נפגע מהבגידה של פרוש " (כיכר העיר)

מישאל לוי | כיכר השבת |
"לא הולכים לקרבות שנפסיד בהם": דרעי VS פרוש. (צילום: פלאש 90)

בראיון בחירות מתוח על הבחירות ברשויות המקומיות, רמז דרעי כי התמיכה במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים, היא כדי ליצור ברית עם אביגדור ליברמן שבעתיד תסייע למפלגות החרדיות.

"בעצרת האזכרה קרא לי אחד מחברי מועצת חכמי התורה ושאל למה לא שמנו שלטים של שס זה שזה מורשתו של מרן". לשאלת מוטי לביא למה אלי ישי לא הוזכר בעצרת? אמר דרעי: "משום כבודו של אלי ישי אני לא מעוניין להגיב ואם אגיב זה לא יהיה לכבודו של מרן".

לגבי הבחירות בירושלים ומועמדתו של משה לאון אמר דרעי: "חייבים להסתכל בראיה ממלכתית אם כל אחד יעשה מה שהוא רוצה אך ננהל משא ומתן על חוק הגיוס.היום בערב תהיה הפתעה בעניין חתימות הרבנים לטובת משה לאון עד סוף השבוע כולם יצטרפו.

"במידה וברקת יבחר נעשה גוש כל החרדים יחד עם לאון שלא תהיה קואליציה בלעדינו.

"בענין אלעד אין מעומד מתאים לראשות אלעד כצוריאל קריספל מרן נתן לו את ברכת הדרך יחד עם הרב מלכה רב העיר. מרן ממיטת חוליו שלח את בנו הרב דוד יוסף לשיחה קשה עם משפחת פרוש על כפיות טובה שלהם כלפי מרן.

"צורי מלא מוטיבציה אני מניתי שם חברי מועצה חדשה צריך להחזיר את אלעד לתושבים".

לגבי השמועות על הרב בניהו שמואלי שתומך בפרוש אמר דרעי: "לא יהיה! אתם תראו שהרב בניהו יביע תמיכה בצוריאל קריספל הוא יתמוך במעומד של מרן .לגבי בית שמש למרות שישנם מספר מפלגות למועצת העיר . כולם מאוחדים סביב הרב משה אבוטבול כל המפלגות מבנים חשיבות השמירה על עתיד העיר" .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר