לזכר הרב עובדיה: דקת דומיה במגרש הכדורגל

משתתפי משחק הכדורגל, החליטו לקיים דקת דומיה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף. אוהדי קבוצת ביתר ירושלים ביקשו לקיים את הדומייה, לה התנגדו בתחילה במטה ניר ברקת (חדשות)

ישי כהן וקובי רוזן | כיכר השבת |
אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי (צילום ארכיון: פלאש 90)

זוכרים את הגר"ע - גם במגרש הכדורגל: הערב (שני) יתקיים משחק כדורגל מרכזי באצטדיון טדי בירושלים, בפתיחת המשחק - יקיימו המשתתפים דקת דומייה לזכר מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

הקבוצה שתארח את המשחק היא בית"ר ירושלים שרוב אוהדיה הם שומרי מסורת מהציבור המזרחי בישראל, ציבור שנחשב למעריץ של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. לבקשת האוהדים, המשחק יפתח בדקת דומיה כאשר חלק מהאוהדים יקראו פרקי תהילים לעילוי נשמתו של מרן זצוק"ל.

ל"כיכר השבת" נודע, כי במטה ניר ברקת המתמודד לראשות העיר, התנגדו בתחילה לדקת הדומייה מחשש שהטקס ישרת את המתמודד משה ליאון, אולם לאחר לחץ האוהדים, הוחלט לקיים את דקת הדומייה.

כזכור, לפני כחודשיים הודיע אלי טביב, הבעלים של קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים"' כי הגיע לסיכום עם זכיינית שידורי ליגת העל, לפיו בית"ר לא תקיים משחקי בית במהלך יום שבת.

בהודעה שפרסמה 'בית"ר ירושלים" נאמר: "המועדון סבור כי המהלך הוא בעל חשיבות עליונה מכמה סיבות, בין היתר הרצון הוא לבוא לקראת הקהל הדתי-מסורתי ממנו נבצר להגיע למשחקי הבית של הקבוצה".

"בעקבות המשחק בזמן שבת אוהדים רבים ויתרו על האפשרות לפקוד את טדי ולרכוש מנוי. למרות הסיכון הכלכלי, אלי טביב העדיף לבוא לקראת קהל האוהדים ולפתוח בפני מגזרים רבים יותר את האופציה להגיע ולעודד את קבוצתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר