החסידים זועמים על יתד נאמן

קריקטורה שפרסם יתד נאמן בעקבות תוצאות הבחירות בירושלים עוררה סערה בקרב אנשי אגודת ישראל. "יתד נאמן החדש יורד לשפל שטרם היה", אמרו גורמים בסיעה. באגודת ישראל רואים בפרסום הקריקטורה פגיעה חמורה בכבודם. "באיזה זכות הם באים אלינו בטענות ומעליבים אותנו, בו-בזמן שפעלנו על פי הדרכת גדולי ישראל?"

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקריקטורה שעוררה סערה (מסך)

כך נראות תוצאות הבחירות בירושלים, בעיניהם של קברניטי 'יתד נאמן': המאייר יוני גרשטיין מפרסם בביטאון הליטאי קריקטורה משעשעת, שבה נראה ראש העיר הנבחר ניר ברקת מדלג מעל מחסום בכניסה לירושלים כשהוא מסתייע בגזיר ״עץ״.

מאבטח חסידי, הניצב בכניסה, מנמנם, ולמעשה לא מונע ממנו להמשיך בדרכו.

בקריקטורה נמתחת ביקורת נוקבת על מצביעי "בני תורה" ששיתפו פעולה, לטענת העיתון, עם ברקת והביאו לבחירתו. במרומז, יש בה גם ביקורת על החסידויות הגדולות, שסייעו אף הם על פי הטענה לעלייתו המחודשת של ברקת.

באגודת ישראל רואים בפרסום הקריקטורה פגיעה חמורה בכבודם. "באיזה זכות הם באים אלינו בטענות ומעליבים אותנו, בו-בזמן שפעלנו על פי הדרכת גדולי ישראל?", שאלו בכעס גורמים בסיעה.

בכיר באחת החסידויות הגדולות בירושלים התבטא באוזני כתב כיכר השבת כי "יתד נאמן החדש יורד לשפל שטרם היה, גם לא בתקופה שבה שלטו אנשי בפלס בעיתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר