ניו יורק: ג'ו לוטה וביל דה-בלסיו נלחמים על קולות החרדים

ג'ו לוטה, המועמד הרפובליקני לראשות העיר ניו יורק, מנסה לקושש קולות במגזר החרדי. ביל דה בלסיו הדמוקרטי, שולף את קמפיין הרגע האחרון: "נותן כבוד להלכה" (חרדים, מהעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ביל דה בלסיו מסייר בשכונות החרדיות (צילום ארכיון: א' בליק)

המרוץ לראשות עיריית ניו יורק, מגיע לישורת האחרונה: לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הבא, המאבק על הקול החרדי נמצא בעיצומו.

מחר (חמישי) צפוי להיערך העימות השלישי והאחרון בין שני המועמדים ג'ו לוטה מהמפלגה הרפובליקנית וביל דה בלסיו מהמפלגה הדמוקרטית, כשעל פי כל הסקרים מוביל האחרון בפער משמעותי.

גם בשבוע האחרון של המרוץ, משקיעים שני המתמודדים הון רב על מנת להשפיע על דפוסי ההצבעה של היהודים המתגוררים בשכונות החרדיות.

בימים האחרונים, נפגש לוטה עם יהודים מקומיים בסטטן איילנד, עם ראשי הקהילה הבוכרית בקווינס וכן עם קבוצות חרדים בפלטבוש וקראון הייטס.

בין היתר, עלתה במפגשים שאלת יחסו של המועמד לרצון לשמור על קיום מצוות ברית המילה כהלכתה ללא כל שינויים כשלוטה הבטיח ללמוד את הסוגיה לעומקה.

מנגד, גם דה בלסיו משקיע מאמצים רבים בגיוס התמיכה החרדית כשהוא צפוי להגיע שוב ביום ראשון הקרוב למרכז שכונת בורו פארק החרדית על מנת ולהיפגש עם התושבים המקומיים.

במקביל, פתח דה בלסיו בקמפיין ממוקד בעיתונים החרדים באנגלית, הקורא להצביע עבורו כשהוא מפרט את יתרונותיו ופעילותו הרבה למען הציבור החרדי תחת הסלוגן: "דה בלסיו תומך בקהילה היהודית, וזאת הסיבה שהקהילה היהודית תומכת בדה בלסיו".

המודעות שפורסמו בעיתונות החרדית מטעם אנשי הקמפיין של דה בלסיו במגזר החרדי, נכתב כי הוא ישמור על עולם הישיבות וייתן כבוד להלכה.

המודעה של דה בלסיו (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר