פרסום ראשון

לאחר חודשים של מתיחות: דרעי והרב בוארון התפייסו

לאחר חודשים של מתח, נועדו יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי וחבר ביה"ד הגדול הרב ציון בוארון לפגישת פיוס. לפגישה שנערכה תחת מעטה חשאיות, קדמו התכתבויות בין השניים. יצויין, כי הרב בוארון הוא האדם השני בתוך כשבוע עמו עורך דרעי פגישת פיוס. הקודם: ח"כ אלי ישי שספג ביזיונות מצד אנשיו של דרעי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילומים: פלאש 90)

פרסום ראשון: לאחר חודשים של מתח ונתק, חבר בית הדין הגדול הגאון רבי ציון בוארון ויו"ר ש״ס אריה דרעי, נפגשו בחשאיות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי ביום שישי האחרון הגיע דרעי לביתו של הרב בוארון שבשכונת בית ישראל בירושלים, שם נפגשו השניים בחשאיות ופתרו את הבעיות בניהם.

למפגש קדמו מספר התכתבויות אישיות שהביאו למפגש הפיוס החשאי שהתקיים לאחר נתק כואב בין הרב בוארון לראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר.

כזכור, בין דרעי לרב בוארון החל סכסוך אישי לאחר שהאחרון התמודד לתפקיד הראשל"צ והרב הראשי מול מועמדו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ודרעי - הרב יצחק יוסף.

בעקבות המאבק בין ש"ס לרב עמאר (שהחל בעקבות הבחירות לרבנות הראשית בהן הוא תמך בבוארון) הוציא הרב בוארון מכתב חריף בו תקף חזיתית את יו״ר ש״ס.

במכתבו כתב אז הרב בוארון לדרעי כי: "מה שנעשה ע"י תנועת ש"ס הוא מעשה נבזות והרס התורה וכבודה שאין כמוהו. כל אדם (ולו התמים ביותר) יבין שלא הבעיה עם מועמד פ' פלמוני עמדה כאן אלא שנאה אישית ומטרות אישיות לנגד עיניכם".

"הערכתי אותך בעבר מאד מאד עד שלא יכולתי לסבול ביקרת כל שהיא כלפיך. אך עתה התחוור לי מעל כל ספק כי ידך היתה במעל הזה תחילה כאיש מן 'הצד' ולבסוף כראש התנועה כמכה בפטיש של כל התעלולים והשלמת רשע (יחד עם בני 'הבית'...) אין מחילה לכפיות הטובה מצידך, אין כפרה למה שנעשה על ידך ושותפיך" כתב באותם ימים הרב בוארון.

כאמור, ביום שישי האחרון נפגשו השניים במפגש חשאי בבית הרב שם נפתרו הבעיות בינהם.

בסביבת הרב בוארון ובלשכת דרעי סרבו להתייחס לפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר