בני ברק: התרגיל שישאיר את 'נצח' בלי תפקיד

כדי שמפלגת 'בני תורה' שקבלה 2 מושבים בבחירות לעיריית בני ברק לא תקבל שום תפקיד משמעותי, מתכננים ביהדות התורה תרגיל "מסריח" שינשל את 'נצח' (חרדים)

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט היום בישיבה (צילום: כיכר השבת)

בשעות אלו מתכנסים חברי מועצת עיריית בני ברק לישיבה חגיגית שנערכת באודטוריום העירוני, בה מכריז ראש העיר הנבחר חנוך זייברט על הקמת הקואליציה.

זו הפעם הראשונה שכל חברי המועצה חרדים (בקדנציה האחרונה היה נציג אחד לדתיים הלאומיים), יהדות התורה המאוחדת 18 ש"ס 6 ונצח 2.

על פי המתוכנן הסיעות שירכיבו את הקואליציה הם יהדות התורה וש"ס. 'נצח' תישאר בחוץ, לכן כל התפקידים הביצועיים יישארו בידי מפלגות הקואליציה.

תרגיל מבריק או מסריח - תלוי את מי שואלים

בעקבות העובדה שגם סיעות האופוזיציה זכאיות על פי חוק לתפקידים מסוימים כמו יו"ר ועדת ביקורת וי"ר ועדת הנחות בארנונה, ביהדות התורה עשו ל'נצח' תרגיל מתוחכם.

על פי המתוכנן תתרחש השתלטות פיקטיבית גם על האופוזיציה, יעקב וירז'בינסקי מיהדות התורה יודיע כי הוא פורש מיהדות התורה וילך לאופוזיציה, שם "בהסכמה עם הקואליציה" הוא יקבל לפחות את יו"ר הועדה האחראית על הנחות בארנונה.

נושלו: נציגי בני תורה בבני ברק (צילום: כיכר השבת)

גורם בסיעה אמר לכיכר השבת שאין ספק שלבני תורה יגיעו תפקידים, "אבל עדיין צריך לשמור שאפילו תרגילים רשמיים בכירים לא יגיעו אליהם". התרגיל בא בעקבות החשש שלא תהיה כלל נציגות ליטאית בוועדת הנחות בארנונה, ויתר על כן הנציגות הליטאית היחידה תהיה של בני תורה מה שיגרום למאבקים על הנחות לאלו שאינם נמנים על מחנה הגר"ש אוירבך.

זה לא מרגיש לך מלוכלך התרגיל הזה?

"התרגיל, כמו כל תרגיל פוליטי הוא או מסריח או מבריק - תלוי את מי שואלים" מסכם הגורם הבכיר.

השאלה הגדולה מה יעשו בבני תורה בתגובה. גם החוקיות של המהלך מוטלת בספק, במידה ויהיה ניתן לודא כי פרישתו של יעקב וירז'בינסקי מהקואליציה היא פיקטיבית.

ישיבת המועצה הראשונה של עיריית בני ברק
תרגיל מסריח או תרגיל מבריק? תלוי את מי שואלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר