לאחר ההפסד

פינדרוס: "מרן הרב אלישיב מינה אותי והח"כים הדיחו"

בסיעת 'דגל התורה' בעיריית ירושלים הוחלט על מהפך באיוש התפקידים, והדחתו של יצחק פינדרוס, שהיה יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר מטעמה. הבוקר, בוחר פינדרוס לברך את עמיתיו למפלגה שיאיישו את התפקידים בהם החזיק בחמשת השנים האחרונות אך תוקף את ח"כי 'דגל התורה' שהחליטו להדיחו (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
"הח"כים החליטו להדיח אותי". יצחק פינדרוס (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בסיעת 'דגל התורה' בעיריית ירושלים הוחלט אמש (שלישי) על מהפך באיוש התפקידים, והדחתו של יצחק פינדרוס, שהיה יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר מטעמה.

לפי ההחלטה שהתקבלה, בתפקיד סגן ראש העיר ירושלים יכהנו ברוטציה ישראל קלרמן ויצחק פינדרוס, כאשר ראשון יכהן בתפקיד קלרמן ובהמשך פינדרוס יחליפו.

בנוסף הוחלט כי אליעזר ראוכברגר, כתב 'יתד נאמן', שצורף לרשימת המפלגה למועצת העיר, יחליף את פידנרוס בתפקידו כיו"ר הסיעה.

הבוקר, בוחר פינדרוס להישמע מעט פייסני ולברך את קלרמן וראוכברגר על מינויים תוך שהוא מבטיח להמשיך לשרת את הציבור, אך תוקף את ח"כי 'דגל התורה' על ההחלטה להדיחו.

"לפני חמש שנים נקראתי על ידי מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל לכהן כיו"ר סיעת 'דגל התורה', לכהן בעיריית ירושלים ולשמש כסגן וכמ"מ ראש העיר מטעמה", אומר פינדרוס, "השתדלתי בס"ד בחמשת השנים האחרונות לשרת את תושבי העיר בנאמנות ובמסירות, על פי הכוונת מרן זצ"ל, ויבדלחט"א מרנן ורבנן שליט"א".

"לאחר 22 שנה בעשיה ציבורית בתפקידים שונים, התקבלה על ידי חברי הכנסת של 'דגל התורה' החלטה שקיבלה גם את ברכת מרן רבינו ראש הישיבה שליט"א, לעשות לעת עתה חילופי תפקידים ולמנות כסגן ראש העיר בשכר למחצית הקדנציה הראשונה את ידידי הרב ישראל קלרמן ולתפקיד יו"ר הסיעה את ידידי הרב אליעזר ראוכברגר", מוסיף פינדרוס.

"אני מברך את ידידיי על המינויים בברכת הצלחה וסיעתא דשמיא תלווה אותם בכל מעשיהם", מאחל פינדרוס לעמיתיו למפלגה ומוסיף ומצהיר כי "כשלוחא דרבנן, אמשיך בעז"ה להשתדל ולמלא באמונה ובמסירות, יחד עם עמיתיי, את שליחותי הציבורית בעירייה מטעם התנועה הקדושה ולשרת את כלל הציבור בנאמנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר