עסקן 'העדה החרדית': "זו שעת שמד, מוכנים לכלא ולמכות"

עסקן 'העדעה החרדית' הרב שמעון שישא, הבהיר בחריפות את עמדת 'העדה החרדית' נגד גזירת הגיוס: "זה שעת השמד! כולנו מוכנים למעצרים, למכות ומסירות נפש ". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

דעת 'העדה החרדית' באשר לגיוס בני הישיבות הייתה ידועה מאז ומתמיד, אבל אתמול (שני) הבהיר זאת העסקן הרב שמעון שישא בצורה חד משמעית.

הרב שישא הוא מהעסקנים הבולטים ב'עדה החרדית', הוא חסיד 'תולדות אהרון' ומשתדל בדרך כלל שלא לנאום בפני התקשורת, אבל אתמול, בהפגנה מול כלא 6 בו כלואים שני תלמידי ישיבה שנעצרו לאחר שסירבו להתייצב בלשכת הגיוס, הוא עשה זאת בשל חומרת 'גזירות הגיוס'.

"כל שומר תורה ומצוות מקומו לא בצבא", הכריז הרב שישא, "הצבא לא מתאים לשומרי תורה ומצוות, אנחנו אומרים את זה ברור - אנחנו לא נפקיר אף אחד, כל אחד ואחד ששומר תורה ומצוות המקום שלא לא בצבא, אנחנו עומדים תחת כל אחד ואחד".

הרב שישא המשיך בדבריו החריפים ואמר: "תדעו לכם, התחלתם בשניים, אנחנו אומרים לכם - יהיה לכם עשרות, מאות ואלפים, ואפילו יותר. יהודי שומר תורה ומצוות לא יתגייס לצבא, לא יקום ולא יהיה".

"אנחנו כולנו מוכנים למעצרים", המשיך הרב שישא, "מוכנים למכות ומסירות נפש ואנחנו לא נתגייס בשום מסלול, אפשר לעשות מסלולים חרדים, אפשר להגיד שעושים שיעורי תורה - לא יקום ולא יהיה, אנחנו לא נוותר על שום נפש אחד בישראל".

הרב שישא סיים את דבריו ואמר: "זה שעת השמד!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר