לאחר כינוס מועצות גדולי התורה

ח"כ יואל רזבוזוב: "הרבנים צריכים לברך על חובת גיוס"

ח"כ יואל רזבוזוב, התייחס בשיחה עם "כיכר השבת" לכינוסי מועצות גדולי התורה ולהפגנות נגד מעצר תלמידי הישיבה אותן הגדיר כ"אלימות רבנית", וקרא לרבנים לברך על חוק הגיוס, לא פחות: "במקום לשלוח את התלמידים להפגנות בכלא 6 ולכנות את שוטרי ישראל "נאצים", הרבנים צריכים לברך על ההחלטה הקרובה של חובת הגיוס" אמר (חדשות)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
ח"כ רזבוזוב (צילום: פלאש 90)

אמש (שני) התכנסו גדולי הרבנים החסידים והליטאים לדיונים משמעותיים, בכדי לקבוע קו אחיד באשר לתגובת החרדים באם ממשלת ישראל תחוקק חוק גיוס שיכלול סעיף סנקציות כלכליות או פליליות. על רקע ההצהרות שיצאו מכינוסי המועצות, יש מי שבוחר דווקא להשתלח ברבנים.

ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד) תקף בשיחה עם "כיכר השבת" את הפגנות התמיכה בבחורי הישיבה העצורים, אותן הוא מכנה "אלימות רבנית". לדבריו: "ההפגנות האלימות של הרבנים, והתקיפות המילוליות בתקשורת כנגד שילובם של בחורי הישיבות בשירות הצבאי או הלאומי, להן אנו עדים בתקופה האחרונה, רק פוגעים עתידם הכלכלי של הציבור החרדי בישראל".

לח"כ מ'יש עתיד', יש גם הצעה עבור הרבנים - לברך על ההחלטה הצפויה להתקבל ולפגוע בעולם התורה, לא פחות: "איך ניתן בכלל לחשוב, שיש רבנים ששומרים בתורתם על ישראל, ולא מאמינים בקיום ובחוקי המדינה? במקום לשלוח את התלמידים להפגנות בכלא 6 ולכנות את שוטרי ישראל "נאצים", הרבנים צריכים לברך על ההחלטה הקרובה של חובת הגיוס".

"אין בשילובם של בחורי הישיבות בשירות הצבאי או הלאומי, פגיעה חלילה באורח חייהם. זהו השלב הראשון בשילובם בחברה בישראל, ככלל האזרחים. כך יוכלו בחורי הישיבות לצאת ממעגל העוני ולפרנס בכבוד את משפחתם". הוסיף רזבוזוב.

בהתייחסו לדו"ח העוני, אמר ח"כ רזבוזוב: "אני חושש לגורל הציבור החרדי. הגיוס לצה"ל או לשירות הלאומי, הוא הצעד הראשון עבורם אל מחוץ למעגל העוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר