צפו בוידאו:

אטימות: שוטר עיכב חרדי לביקורת במהלך לווית אמו

עיכוב בהלוויה בגלל אטימות משטרתית: קטע וידאו שהגיע לידי אתר כיכר השבת, מציג שוטר המעכב חרדי לביקורת במהלך לוויית אמו. "לא עברנו שום עבירת תנועה וכולנו היינו חגורים" סיפר המעוכב חיים עבאדי. "חבר שהיה במקום צילם את אשר אירע וכשהשוטר שם לב לכך הוא נתן לנו להמשיך בדרכינו" • צפו (חרדים)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אטימות שכזאת: מעט אחרי חצות בצהרי יום שישי ז' בחשוון השנה, נערכה הלוויתה של מרגלית עבאדי ע"ה שנפטרה בהיותה בת 76. המונים ממכריה ומבני משפחתה ליוו אותה למנוחות. אלא שבנוסף לצער והיגון, חוו בני המשפחה מקרה הגובל באטימות של ממש. בדרכם לבית ההלוויות שמגר, הורה שוטר לחיים עבאדי (39), בנה של הנפטרת, לעצור את הרכב בצידי הדרך, ללא שעבר עבירה כלשהי.

"אני, אשתי, ושני בניי, היינו ברכב שנסע אחרי רכב ההלוויות, ומאחורינו נסעו שאר הרכבים, כשהגענו לכניסה לעיר סימן לנו שוטר לעצור בצד הדרך לביקורת. פתחנו את החלון ואמרנו לשוטר שאנו בעיצומה של מסע הלוויה לאמי, אמרנו לו שיביט ברכב ההלוויות הנוסע בקדמת השיירה, אפילו הראנו לו את מודעות האבל שהיו ברכב".

"לנו היה ברור שהוא יבין אותנו ויסמן לנו להמשיך, אבל הוא בשלו". עבאדי מבקש להבהיר בשיחה עם 'כיכר השבת': "לא עברנו שום עבירת תנועה וכולנו היינו חגורים, גם הוא טען שמדובר בביקורת בלבד".

בקשותיהם של בני המשפחה נפלו על אוזניהם ערלות: "הסתכלתי לו בעיניים ושאלתי תגיד אין לך לב? אנחנו באמצע לוויה של אמי. למה אתה מעכב אותנו? השוטר ענה כי דבריי לא מעניינים אותו וכי גם הוא קבר את אמו, השוטר הוסיף כי אם אמשיך לדבר הוא ייאלץ לעצור אותי".

"אשתי שנלחצה והתייפחה מבכי, לא הצליחה למצוא את רישיון הנהיגה שברשותה", מספר עבאדי על השתלשלות האירוע, "ולאור כך שהיא הייתה נסערת, היא התחננה בפניו שיבדוק במערכת הקשר המשטרתית את פרטיה לפי תעודת הזהות שלה, ומבחינתם שירשום לנו דו"ח במידת הצורך, העיקר שישחרר אותנו, כי אנו באמצע לוויה".

מלבד רכב ההלוויות, שאר הרכבים שהיו בשיירה עצרו בצד הדרך, ונוסעיהם ניסו להסביר לשוטר את הנסיבות. אך תחנוניהם לא התקבלו, וחיים עבאדי עוכב לחקירה: "הוא החליט לעכב אותי וזאת בגלל שברגע מסוים כבר יצאתי מדעתי על האטימות וחוסר ההיגיון הפשוט".

הבכי, הצער והיגון לא גרמו לשוטר לסיים את הסיפור בטוב, משהו אחר כן גרם לו לחשוש ולשחרר את קרובי הנפטרת בכדי שאלו יוכלו להמשיך במסע הלוויה: "חבר שהיה במקום צילם את אשר אירע וכשהשוטר שם לב לכך הוא החליט לצלם באייפון את רישיון הנהיגה שסוף סוף נמצא, ונתן לנו להמשיך בדרכינו אחרי עיכוב של מחצית השעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר