קמפיין החרדקים חזר: "מיסיונרים עם נגיף"

בסוף השבוע, נתלו מודעות מעל גבי לוחות המודעות, תחת הכותרת "סכנת נפשות, נגיפי חרדקי"ם בהתפשטות". חייל חרדי הגיש תלונה למשטרה: "ארדוף אותם באופן אישי" (חרדים)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
מודעה נגד חיילים חרדים, בסוף השבוע (צילום: חדשות 24)

אחרי חודשים של שקט, קמפיין החרדקים חזר לרחובות הערים החרדיות: מודעות נתלו הבוקר מעל גבי לוחות המודעות, תחת הכותרת "סכנת נפשות, נגיפי חרדקים בהתפשטות".

בסמוך לתמונות בהם נראים חיילים חרדים מסירים את המדים ומחליפים לבגד אזרחי, נכתב "מיסיונר צבאי מתכונן לפעולה מסיון באזור חרדי נקלט בעין המצלמה תוך כדי פעולות ההסוואה".

במודעה מוזהרים ההורים לבל יצרו מגע עם החיילים החרדים שהוגדרו "חרדקים" וזאת משום שלטענתם מדובר בניסיון לפתות את הדור הצעיר להתגייס גם הם: "הורים יקרים! בבדיקות שנערכו לאחרונה נמצאו נגיפי חירדוק גם בגנים ציבוריים וברחובות הסמוכים, הנגיפים מנסים לתקוף את ילדכם באמצעות שיחות על נוסטלגיה צבאית, בניסיון לגרות את חושיהם הצעירים על הכיף להחזיק רובהו להרגיש גבור מדומה, על התענוג התינוקי להרגיש גדול ולהטיס מסוק קרב או לנהוג בטנק וכדומה".

בסיום המודעה מוגדרים החרדים המתגייסים כמיסיונרים, לא פחות: "הורים אוהבים ומסורים! מדובר בסכנת מוות ל"ע, שימו לב מה קורה בסביבת צאצאיכם וחסנו אותם הרגילו אותם להתרחק מזרים, וק"ו מהמיסיונרים החרדקיים (גם ללא מדים), כך תזכו לרוב נחת דקדושה בהמשך התעלותם ברוך החיים עדי ביאת הגואל וביטול ממשלת זדון מן הארץ בב"א".

יחיאל רדוצקי, חייל בשירות קבע בצה"ל לא יכל לשתוק לנוכח הביטויים החריפים שנכתבו במודעה. "במרכז ירושלים מופצות בשעה האחרונה מודעות המכנות את החיילים החרדים בכינויים מחליאים כמיסיונרים וחיידקים", כתב החייל בחשבון הפייסבוק, "במודעות רואים חייל הנאלץ להחליף את מדיו בבגדים אזרחיים כאשר מתקרב לשכונתו".

רדוצקי מספר כי הגיש תלונה במשטרה נגד מפיצי המודעה: "בדקות האחרונות יצרתי קשר עם משטרת ישראל והגשתי תלונה כנגד מפיצי המודעות. לא ייתכן שחייל בצבא ההגנה לישראל יחשוש לשוב לביתו כשהוא לבוש במדים. לא ייתכן שילדה בת ארבע תספוג יריקה כשחטאה היחיד הוא שאביה לובש מדים. לא ייתכן שחיילים יזרקו מבית הכנסת בשל היותם במדים".

רדוצקי, מפקד בחיל האוויר, מתחייב להילחם נגד מפיצי המודעות. "אני מתחייב לרדוף באופן אישי כל אדם שיפגע בחייל חרדי בשל היותו חייל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר