עיריית בני ברק אישרה תקציב, למרות ש-7 עמודים ממנו נכתבו בג'יבריש

חברי מועצת העיר בני ברק, אישרו את התקציב העירוני לשנת 2014, למרות ש-7 עמודים מתוכו נכתבו בשיבוש מוחלט. 'בני תורה' מחו, היועץ המשפטי החליט לאשר את ההצבעה (חרדים, מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישיבת מועצה בבני ברק (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

התקציב של עיריית בני ברק נכתב בג'יבריש: ביום ראשון האחרון, התכנסו חברי מועצת עיריית בני ברק על מנת לדון על אישור תקציב העירייה לשנת 2014.

חברי המועצה קיבלו כחוק לפני כשבועיים את ספר התקציב בין מאה ועשרים העמודים לביתם, בכדי שיוכלו ללמוד את סעיפיו כראוי לקראת הישיבה המכרעת.

אלא, שבישיבת המועצה - רגע לפני ההצבעה, שם לב חבר המועצה מטעם תנועת בני תורה חיים רוחמקין כי 7 עמודים משובשים וכתובים בשפה שאינה ברורה, ולפיכך אין ביכולת חברי המועצה לקרוא את הנכתב בספר.

מנגד, במהלך הישיבה טענו חברי הקואליציה כי מדובר בתת סעיפים שאינם משמעותיים, ולכן אין לדחות בשל כך את ההצבעה על אישור התקציב לשנה הקרובה.

(מתוך התקציב)

מזכיר העירייה אברהם טננבוים, שהיה מופתע מהשיבוש, הפנה את הסוגיה לגזבר העירייה שהגיב כי הספר היה מצוי בידיהם של אנשים רבים במשך יותר משבוע, וכי היה צורך לעלות על הטעות מוקדם יותר ולא בישיבה עצמה.

היועץ המשפטי של העיריה אישר, ו-22 מתוך 25 חברי המועצה הצביעו בעד התקציב, דבר הטעות לא הפריע לרוב מוחלט להצביע בעד התקציב, אך חברי המועצה מהאופוזיציה מתכוונים לבדוק את חוקיות ההצבעה, ודורשים להבהיר את הסוגייה בנוגע לאותם עמודים ראשונים הכתובים בבלבול ובשפה שאינה ברורה.

מזכיר העירייה אברהם טננבוים, הגיב כי "חבל שחבר המועצה מהסיעה האופוזיציונית לא טרח לעדכן את אגף התקציבים של העירייה מראש על הטעות על מנת ולאפשר את תיקונו של ספר התקציב".

וכך נראית ישיבת מועצה בבני ברק (צילום: ישראל כהן)

לדבריו, "הואיל והנתונים העיקריים הופיעו כתיקנם, קבע היועץ המשפטי שההצבעה חוקית ואכן התקציב עבר ברוב גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר