חטיפת היזם החסידי בוילאמסבורג

קרובי היזם שנחטף מציעים 100,000$ למי שימצא אותו

היעלמותו של היזם החרדי בוילאמסבורג: קרובי משפחתו הציעו בסוף השבוע סך של 100,000 דולרים למי שיחזיר אותו. בארגון "השומרים", הפיצו ביום שישי האחרון את תמונתו של היזם החסידי מנחם שטארק, וביקשו מהציבור לסייע בחיפושים אחריו. במקביל, נמצאה גופת גבר כשהיא כפותה ושרופה • כל הפרטים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק, מתוך התמונות שהופצו בניו יורק (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

חטיפתו של היזם החסידי: גוברת הדאגה בקרב חברי הקהילה היהודית בניו יורק לחייו של מנחם שטארק - יזם נדל"ן חסיד סאטמר שלא שב לביתו בשכונת וילאמסבורג, ונראה לאחרונה ביום חמישי בשעה 23:00 בלילה. כשהחשש הכבד הוא ששטארק נחטף ע״י אלמונים.

ארגון השומרים, הפיץ ביום שישי האחרון את תמונתו ופרטיו של שטארק, תוך בקשת סיוע ועזרה מכלל הציבור להשתתף ולסייע בחיפושים אחריו. בנוסף, בני משפחתו של שטארק מציעים פרס של 100 אלף דולרים לכל מי שישיב אותו בשלום.

בתוך כך, על פי דיווחים בתקשורת בניו יורק, כחצי שעה לפני כניסת השבת (שעון מקומי), נמצאה בלונג איילנד ע"י הבלשים גופתו של גבר בסביבות גיל ה-40 כשהיא כפותה ושרופה. המקורות במשטרה סרבו לאשר או להכחיש כי מדובר בגופתו של שטארק, ואמרו כי הדבר דורש בדיקה מעמיקה.

פרטיו של שטארק (באדיבות 'השומרים')

למרות המידע, בבתי הכנסת והקהילות החסידיות בניו יורק ממשיכים כל העת לערוך תפילות מתוך תקווה ששטארק ישוב לביתו בשלום.

על פי ההערכות המשטרה, שטארק נחטף בשעות הלילה של יום חמישי בשעה שיצא ממשרדו הממוקם בין ברודוויי לשדרת הריסון.

לדברי בני המשפחה, בתחילה הם ניסו לאתרו בכוחות עצמם, אולם לאחר שהגיעו למשרדו וגילו כי הוא ריק, כשמכונית הלקסוס השחורה שלו חונה בחוץ. החליטו לבקש את עזרת המשטרה וארגון 'השומרים'.

דובר משטרת ניו יורק סיפר בסוף השבוע, כי ארגון השומרים הזעיק אותם לאחר שאשתו של שטארק פנתה אליהם. לדבריו, אחד האלמונים נאבק בחסיד ומשך אותו לרכב דוד'ג לבן, שם סייע לו חברו בחטיפה.

"בגלל השלג שטישטש את לוחית הזיהוי, קשה לנו לאתר את הרכב". אמר הדובר, והוסיף כי מיטב הבלשים של משטרת ניו יורק אוספים פרטים ומנסים להרכיב את התמונה המלאה בכדי לאתר את שטארק.

המשפחה ובני הקהילה מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל למציאתו בשלום של מנחם משולם בן שיינע איטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר