בית שמש: אבוטבול נפגש עם "טוב" בניסיון להשיג את תמיכתם

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נפגש בסוף השבוע עם חברי סיעת "טוב" בניסיון להשיג את תמיכתם בבחירות חוזרות אך אלו עדיין מתלבטים במי להביע תמיכה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: סיעת טוב)

סביב שולחן אחד במסעדה ירושלמית, ישבו בליל שישי האחרון, ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, וחברי סיעת 'טוב' בעירו, לפגישה ממושכת וזאת על מנת לגשר על הפערים שנפערו בין הצדדים במהלך מערכת הבחירות האחרונה.

לפגישה לה פילל אבוטבול, קדמו וויכוחים פוליטיים, כשהשיא הגיע כאשר הסיעה המייצגת את החרדים העובדים, תמכה במועמד החילוני לראשות העיר.

כעת, כשבית המשפט פסק כי על העיר ללכת לבחירות חוזרות, ראש העיר ניסה לדבר על ליבם בכדי שיתמכו בו בסיבוב השני.

עו"ד יחזקאל רוזנבלום, מסיעת 'טוב', מגדיר את הפגישה כטובה אך יחד עם זאת מבהיר כי לא הייתה התחייבות לתמיכה במועמד החרדי. "הייתה לנו פגישה ארוכה וטובה. אין שום התחייבויות מאותה פגישה, יהיו שיחות נוספות ובסופו של יום אנחנו ניראה מה הטוב ביותר", הוא אומר ל"כיכר השבת".

"אין לנו שום דבר נגד אבוטבול, הוא יהודי טוב, יהודי חם, אדם טוב", מסביר רוזנבלום. לדבריו, לנגד עיניהם עומדת שאלה אחת והיא טובת בוחריהם: "השאלה היא מה טוב לציבור שלנו בבית שמש ובאיזה אופן הציבור שלנו יקבל את המרב והמיטב וזה בדיוק עניינה של פוליטיקה ואנחנו לא פוסלים אף יהודי, לא פוסלים את אבוטבול ולא את אלי כהן".

"מועמד חילוני ומעומד חרדי זה עניין אישיותי, השאלה מה יותר טוב שאנחנו מייצגים אותו ואנחנו סברנו שאם היינו הולכים עם משה אבוטבול, הסיכוי שיהיו דברים טובים יותר לציבור שלנו הוא נמוך יותר", אומר רוזנבלום.

בסיעת טוב מסבירים כי עצם נכונותם ללכת עם מועמד חילוני, מעצימה את כוחם הפוליטי, וכי במחשבה לאחור, אולי היה זה צעד חכם כשחתמו הסכם עם המועמד החילוני לראשות העיר: "יכול להיות שעצם העובדה שהיום יודעים שאנחנו לא נרתעים מללכת עם אלי כהן, עצם זה נותן לנו מעמד שאנחנו יכולים לבקש כי אחרת זה היה בדיוק כמו בקדנציה הקודמת ששום דבר שעשינו לא קיבלנו את התמורה הראויה".

רוזנבלום מבקש לציין את הקמתה של שכונת רמת בית שמש ג' על שמם של סיעתו, "אם אתה זוכר רמת בית שמש ג' חתומה על שמינו. כנגד אישור התוכניות נעשתה קואליציה נגדית כנגד ראש העיר שמנתה עשרה חברי מועצה מול עשרה תומכים, ואלי פרידמן שהיה אז נציגנו, היה לשון המאזניים".

חברי סיעת "טוב" בפגישה (צילום: סיעת טוב)

"חיזרו אחרינו לא מעט. אני עצמי ישבתי בישיבות שבהם הבטיחו לנו הרים וגבהות ובסוף הלכנו עם החרדים, ומה קיבלנו בתמורה? שום דבר", הוא מוסיף כאשר כעת בעקבות כך הוא מתקשה להכריע האם כדאי לסמוך על מילתו של הפוליטיקאי החרדי. "עדיין הפוליטיקאים היו כפויי טובה ולכן לא בטוח שזה הדבר הטוב לציבור שלנו שנתמוך במשה אבוטבול".

ממטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש נמסר כי "ראש העיר משה אבוטבול נאמן לדרכו לצרף את כל המפלגות לשיתוף פעולה למען העשייה העירונית, ובמסגרת זו עורך פגישות עם מפלגות רבות ובכללן עם מפלגת 'טוב' שעם ראשיה יש לו ידידות אישית רבת שנים".

"בנקודת זמן זו עדיין לא ידוע אם יערכו בחירות חוזרות בבית שמש ומתי הן יערכו, אך ראש העיר הבהיר לראשי מפלגת 'טוב' עוד לפני שנודעה הכרעת בית המשפט, כי למרות שהמפלגה לא הצליחה להכניס נציג לעירייה, הוא ישמח להיות נציג המפלגה בעירייה ולסייע לכל צורכי הציבור ומוסדות החינוך של ציבור זה".

"ראש העיר משה אבוטבול מאמין ומקווה גם אם יקבע בבית המשפט העליון כי יש לערוך בחירות חוזרות, מפלגת 'טוב' תצטרף הפעם למחנה המנצח בראשותו, אחר והוא המחנה הטבעי של ציבור זה שיש לו הרבה יותר מהמאחד מאשר מהמפריד, ועם שיתוף פעולה אמיתי ניתן להגיע להישגים רבים עבור כלל התושבים", הוסיפו במטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר