ה"גשר" של פפנהיים

שמואל פפנהיים, דוברה הלא-רשמי של העדה החרדית לשעבר, מצטרף לתנועת "גשר" המחברת בין חרדים לחילונים. פפנהיים: "מביאים לפתרון קונפליקטים" (חדשות חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שמואל חיים פפנהיים (צילום: שעה טובה)
המהפך של פפנהיים הושלם: אתם מכירים אותו בגלל היותו לפני שנים אחדות דוברה הלא רשמי של העדה החרדית ועסקן חסידות תולדות אהרון. אבל כיום ה"טייטל" השתנה ולתהילה לה הוא זוכה בשנים האחרונות ישנה סיבה אחרת: מהפך תרבותי.
שמואל חיים פפנהיים (44) עבר בשנים האחרונות מהפך. מאחד המתנגד לכל נושא הנודף ממנו ציונות, הפך איש העדה החרדית לאוהב ומחבק נושאים שהיו לשיטתו בעבר אסורים בתכלית האיסור. כך למשל, הוא משמיע את דעתו הפוליטית המוניציפלית, כאשר הוא מצהיר על עצמו כי הוא, לעומת שאר תושבי שכונת מאה שערים, נחשב ליותר "פתוח".
את הביטוי לכך ניתן לראות בשאיפותיו האקדמיות. בשנים האחרונות לומד פפנהיים לקראת תואר אקדמי באוניברסיטה הפתוחה לתואר בנושא "תקשורת ומדעי המדינה".
כמו כן, פפנהיים נקט בצעד משמעותי נוסף בדרכו החדשה. לאחרונה נחשף כי החל לעבוד בתנועת 'גשר', המחברת בין חרדים וחילונים. "זה לא לחבר בין חרדים וחילונים, מדובר בעיקר במפעלים חינוכיים שבהם אנו מביאים לגישור ולפתרון סכסוכים בכל מיני מקומות שנוצרים שם קונפליקטים". מספר פפנהיים.
פפנהיים, המתגורר בעיר בית שמש, מספר כי בעירו קיים זה שנים שולחן עגול שבו דנים חילונים, דתיים וחרדים על הקונפליקטים ביניהם. "למשל בבית שמש קיים שולחן עגול אותו מפעילים בתנועת גשר במשך כמה שנים, שם נפגשים אנשים יחד ומנסים לפתור בעיות דרך הידברות" אמר פפנהיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר