הרב אמנון יצחק: הגר"ע יוסף ביקש לראות אותי ומנעו ממנו

הרב אמנון יצחק, מי שהקים את מפלגת 'כח להשפיע' ומרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל יצא במתקפה חריפה נגדו, אומר כי הגר"ע רצה לפגוש אותו אך מנעו ממנו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: חדשות 24)

הרב אמנון יצחק, מי שהקים את מפלגת 'כח להשפיע' ומרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל יצא במתקפה חריפה נגדו, אומר כי מרן הגר"ע זצ"ל רצה לפגוש אותו אך מנעו זאת ממנו.

בשיעור שמסר הרב יצחק בסוף השבוע הוא חזר לימי ערב הבחירות ואמר: "הרב עובדיה לא היה נגדי מעולם, גם במהלך הבחירות. שמו לו נתונים שהם שקריים ואמרו לו דברים שלא היו ולא נבראו. מתוך הבית ספרו לי דברים, הייתי אומר אותם במהלך הבחירות ואף אחד לא הכחיש, אפילו בסוף הבחירות שאלו מי היית החפרפרת שגילתה לו את כל הדברים".

"הוא רצה לדבר אתי", טען הרב יצחק.

הרב אמנון יצחק העלה טענה חדשה, שכביכול מרן הגר"ע יוסף זצ"ל רצה לפגוש אותו ערב אשפוזו: "לפני שהוא נכנס לבית החולים, הוא בקש לראות שני אנשים, את הרב עמאר ואותי. כשהרב עמאר נכנס אז הוא התפייס אתו וכו', הוא רצה שגם אני אגיע - לא נתנו לי. כשרציתי לבוא ולברך אותו בבית חולים - המשפחה לא הסכימה".

מקרובי מרן פוסק הדור זצ"ל מכחישים את כל דבריו של הרב יצחק ואמרו: "כבר נאמר עליו 'הקדיח תבשילו' אז אין אנו יורדים לרמה הזאת".

יצוין כי בניגוד לדבריו של הרב יצחק כי כביכול הגר"ע יוסף לא יצא נגדו מעולם, בדברים שאמר הגר"ע יוסף כערב הבחירות הוא תקף את הרב יצחק ואמר: "אני בצער גדול מכל מה שעושה לנו אמנון יצחק, שגוזל מאיתנו קולות ומחליש אותנו. אני מאוד מצטער מדבריו ומעשיו הרעים".

"זה איש ירא שמיים? אין לו יראת שמיים", הוסיף מרן הגר"ע יוסף: "כל מה שהוא עושה זה עבור הכבוד שלו. אני מצטער מאוד ממנו, וכל מי שיתמוך בו אני לא מוחל לו, לא בעולם הזה ולא בעולם הבא. כי כוחנו בתורה וש"ס זה עמוד התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר