העיתונים החרדיים תוקפים: "אורי אריאל הכריז מלחמה על הציבור החרדי"

היומונים החרדים יוצאים בהתקפה חריפה נגד שר השיכון אורי אריאל על הזלזול בחרדים. "נראה שאריאל הכריז מלחמה על הציבור החרדי בכל החזיתות", נכתב בהמודיע (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
"הכריז מלחמה על החרדים". אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

הודעתו של שר השיכון אורי אריאל מ'הבית היהודי' ביום שישי האחרון על פרסום מכרזים לבניית 1400 דירות מעבר לקו הירוק, ביניהם מקצת דירות גם בישובים החרדים עמנואל וביתר עילית, זוכה למתקפה קשה מאת הפרשנים ובעלי הטורים בעיתונות החרדית.

בעיתון "המודיע", כותב העיתונאי יעקב רייניץ על ההחלטה כי מדובר ב"זלזול בוטה בציבור החרדי". לטענתו, בגל המכרזים הנוכחי כמו בקודמיו מוכיח שוב שר השיכון כי מבחינתו האזרחים החרדים הם סוג ב'. "ההתעלמות המופגנת מציבור שזקוק כה נואשות לדירות, מקוממת", תוקף רייניץ.

רייניץ ממשיך וכותב על זלזולו הגס והבוטה של אריאל בציבור החרדי וכותב כי בינתיים מדובר בהצהרות בלבד השמות ללעג ולרש את שר השיכון בכבודו ובעצמו.

"שר השיכון הנוכחי בניגוד לקודמו דואג רק לציבור הסרוגים ויעידו על כך המכרזים הנדיבים היוצאים בהתנחלויות השונות. אריאל מבחינתו מוחק כמעט לגמרי את הציבור החרדי ממפת השיווקים ועל כך אנו זועקים", נכתב.

המאמר ב"המודיע" ממשיך לתקוף את שר השיכון בחריפות רבה: "על חוק הגיוס בכפייה כבר השלמנו שאריאל יחד עם חבריו עומדים להצביע בעד אבל מדוע הוא נלחם בציבור החרדי בתחום הדיור?".

"נראה שאריאל הכריז מלחמה על הציבור החרדי בכל החזיתות ואת נס המרד הוא מוביל בתחום הדיור עליו הוא מופקד כשר השיכון", כותב רייניץ.

גם בביטאון תנועת דגל התורה "יתד נאמן" מלווה מאמר חריף את הידיעה על המכרזים. תחת הכותרת "הודעת שר השיכון- זלזול באינטליגנציה של הציבור החרדי", כותב הפרשן ד. רוזן כי טיעונו המצטדק של שר השיכון כי למעלה מחמישים אחוזים מהדירות ששווקו היו לחרדים הינו שקר מוחלט בבחינת חטא על פשע וזלזול בציבור החרדי.

לטענת "יתד נאמן", בחר משרד השיכון להקצות אך ורק 126 דירות מתוך 800 לציבור החרדי ביו"ש וזאת למרות שהוא מונה 40 אחוזים מהאוכלוסייה במקום. "מדובר בסבב נוסף של יחס משפיל של משרד השיכון לציבור החרדי בקדנציה הנוכחית", מסכם העיתון.

גם בעיתונים "המבשר" ו"הפלס" הובעה מורת רוח מההצהרה של אורי אריאל כאשר חברי הכנסת תוקפים זאת בחריפות רבה וטוענים כי מדובר באטימות ורשעות ולעג לרש כלפי המגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר