פרשת הרב והניצב

הפרשה מסתעפת: קצינים נוספים קיבלו טובות הנאה?

במחלקה לחקירות שוטרים, התקבל מידע לפיו שני קצינים נוספים קיבלו טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו. אחד מהם, שירת גם כן ביחידת העל המשטרתית להב 433. נציגיו של הרב פינטו ביקשו שלא לפתוח בחקירה נגד אחד הקצינים וציינו כי הרב לא יעיד נגדו. הרב צוטט בשישי: "אנחנו סלחנו להם כבר מזמן" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב פינטו (צילום ארכיון: שלומי כהן)

פרשת הרב והניצב מסתעפת: על פי הדיווח בסוף השבוע באתר ynet, במחלקה לחקירות שוטרים התקבל מידע לפיו לפחות עוד שני קצינים קיבלו טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו. כאשר אחד מהם, שירת גם הוא בעבר ביחידת העל של המשטרה להב 433.

בדיווח נטען, כי אחד הקצינים אכן צפוי להיחקר בפרשה, כאשר בנוגע לקצין השני, ביקשו נציגי הרב לא לפתוח בחקירה, ואף הודיעו כי הרב פינטו לא יעיד נגדו.

בעיתון 'ידיעות אחרונות', הובאה בסוף השבוע התייחסות של הרב פינטו לפרשה, במהלכה קרא למקורביו "לא להקפיד על אף אחד".

"אנחנו סלחנו להם כבר מזמן" צוטט הרב פינטו. "אנחנו לא יודעים מהם הסיבות שהביאו אותם להפיץ עלינו עלילות והכפשות, ממה הם חששו ומה גרם להם לעשות חילול ה' כל כך גדול. אנחנו רוצים לומר בהזדמנות הזו: אנחנו סולחים להם בלב שלם על כל הצער שנגרם לנו".

עוד אמר הרב פינטו: "אנחנו מתחזקים בדברי חז"ל שאומרים לנו שכל מה שה' עושה – לטובה הוא עושה. גם על הצער שהם גרמו לרבנית, בכדי שיוכלו לרקום את העלילה - אנחנו סולחים להם בלב שלם. למרות כל הצער שנגרם לנו החלטנו דבר אחד: בית שלנו ימשיך להיות פתוח לכל מי שיהיה חפץ בכך. נמשיך להעניק אהבה ואמונה לכל מי שרוצה ולעולם לא נבדוק בציציות של איש שיבוא לבקש את עזרתנו, אלא נרבה בהפצת תורה".

שר האוצר יאיר לפיד, התייחס במרומז לפרשה ביום שישי האחרון, ואמר במהלך כנס "שישי כלכלי" : "אני לא אוהב את הערבוביה שבין פוליטיקאים, אנשי עסקים ועכשיו גם קציני משטרה, עם רבנים וקמעות".

לדבריו של לפיד: "שלושה טייקונים שהיו מזוהים כמתייעצים עם רבנים – נוחי דנקנר, מוטי זיסר ואילן בן דב – נפלו. אולי היה עדיף שיתייעצו עם כלכלנים ולא עם רבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר