דיווח: הרב יאשיהו פינטו ישוב לישראל בשבוע הבא

לפי הדיווח, חזרתו של הרב לארץ ביום חמישי האחרון נדחתה בעקבות הסרת צו איסור הפרסום בפרשה בה הוא מעורב. באיגרת ששלח אל מקורביו הבוקר כתב: "קרובה ישועתנו" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב פינטו (צילום ארכיון: שובה ישראל)

פרשת הרב והניצב: הרב יאשיהו פינטו ישוב לישראל בשבוע הבא, כך מדווח הערב אתר וואלה!. לפי הדיווח, עם חזרתו לישראל, עשוי הרב למסור שני שיעורים מרכזיים לתלמידיו.

הרב פינטו, היה אמור לחזור לישראל כבר בסוף השבוע שעבר, אולם ככל הנראה, הסרת צו איסור הפרסום בפרשת 'הרב והניצב', והפרטים שעלו לכותרות כלי התקשורת בישראל, הביאו לעיכוב בחזרתו לארץ.

הבוקר, התייחס הרב פינטו לפרשה באיגרת ששלח לתלמידיו, והגדיר את הימים שעוברים עליו כימים ש"אינם קלים כלל וכלל".

"אנו מקבלים המוני תגובות של הזדהות וכאב, ולצד החיזוק הגדול שאנו שואבים, אנו כואבים מאד את הצער והכאב העובר על כל ידידינו ותומכינו" הוסיף הרב פינטו. "תקופה זו מחייבת אותנו לנהוג בתבונה ומתוך שיקול דעת, ולקבל הכרעות לגופם של העניינים, סוף מעשה במחשבה תחילה והחכם עיניו בראשו".

"הרדיפה הנוראה ושפיכות הדמים הנגרמת לנו - אינה הגיונית. בעלי הדברים והנוגעים בדבר יודעים היטב היטב בליבם כי לא בקשנו ודרשנו מאומה לטובתנו ולכבודנו, וכל מגמתנו ומטרתנו להרבות תורה וחסד, אהבה וצדקה בין איש לרעהו, ולכבד שם שמים. משום כך גם בטוחים אנו, ובזכות אבותינו הקדושים נ"ע, כי מן הטוב לא תצא הרעות, ואין אדם מעני מן הצדקה, ולא ייתכן בעולם כי ממעשי חסד וצדקה יצאו ח"ו עניינים של צער וייסורים" כתב הרב.

לסיום דבריו, הביא הרב את הפסוק "חֲבִי כִמְעַט רֶגַע עַד יַעַבוֹר זָעַם", ואמר, "הנה קרובה ישועתנו, ובסופה של דרך - המתקרב ובא - נראה עין בעין את הטובות והישועות, מידו הפתוחה של בורא עולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר