מודיעין עילית: מצלמות אבטחה נגד משחיתי הפשקווילים

מודעה שהופצה במודיעין עילית ובתכתובות מייל, מספרת על מצלמות אבטחה העתידים להיות מוצבים בבתי כנסת בעיר החרדית, וזאת בכדי לגלות מי עומד מאחורי השחתת המודעות המתפרסמות נגד חיילים חרדים (חרדים, בארץ)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

המאבק בחיילים החרדים: גורם אלמוני, השחית לאחרונה מודעות שפורסמו בעיר החרדית מודיעין עילית נגד החיילים החרדים כחלק מקמפיין החרד"קים. כעת, מבקשים גורמים הקשורים לקמפיין לעשות סוף להשחתת המודעות, ומסברים על מצלמות אבטחה שיוצבו בבתי הכנסת בהם מתפרסמות המודעות.

"לאחרונה מופיעים - בלבוש אזרחי ולא חרדק"י - פלוגות מחץ של הצבא והנח"ל ושירות האזרחי-לאומי, ומשחיתים את מודעות הרבנים והאדמורי"ם שליט"א וגונבים את חוברות ההסברה נגד תכניות השמד של השלטון" נכתב במודעות שהופצו בעיר החרדית ובתכתובות מייל.

"בהוראת הרבנים" מבקשים מנסחי המודעה, "מי שפוגש בברנש חשוד מסוג זה עליו לעקוב אחריו ולהנציח את הגנבה במצלמה רגילה, או כזו שמורכבת ע"ג עט".

המכתב שהופץ (סריקה)

"כמו כן, הגבאים בבתי כנסת שיש בהם מצלמות אבטחה, מתבקשים להעביר למייל דלהלן את התמונות, כדי שנוכל לטפל בברנשים אלו כדת של תורה". בתחתית המכתב, צורפה כתובת מייל אליה ניתן לשלוח תמונות של משחיתי המודעות.

"בימים אלו החלו נדיבי לב יקרים ברכישת מצלמות נסתרות שיפעלו בבתי כנסת מסויימים, שמכת הגנבות החרדקיו"ת פועלת שם במיוחד" נאמר לקראת סיום המודעה.

כזכור, הערב (שני), חשף 'כיכר השבת' את תוכנו של מסמך שיצא מלשכת היועץ המשפטי במשרד לביטחון פנים, ובו מובהר העונש אותו צפוי לקבל מי שישמיץ או שיפגע בחייל חרדי - שישה חודשי מאסר בפועל, ואף קנס של כרבע מיליון שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות