משרד החינוך הכריע: 'לב החינוך' לפירוק

ימים ספורים לאחר ההודעה על מינויו של יצחק פינדרוס למנכ"ל "לב החינוך", הודיעו במשרד החינוך כי הוחלט לפרק את המוסד. המשמעות: מינויו של פינדרוס אינו רלוונטי כבר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: שלומי כהן)

משרד החינוך הודיע היום (שני) להנהלת מוסד החינוך 'לב החינוך' כי במשרד הוחלט לפרק את העמותה.

במשרד הודיעו למוסד החינוכי על פנייה לרשם העמותות לשם הגשת בקשה לבית המשפט למינוי מנהל מפרק לעמותה, זאת במטרה לאפשר את המשך תפקוד המוסדות לחינוך מיוחד שנמצאים בבעלותה.

במידה ובית המשפט יקבל את עמדת משרד החינוך הדבר יאפשר לחדש את הזרמת תקציבי משרד החינוך לעמותה.

החלטת משרד החינוך התקבלה לאחר שלאחרונה נפסלו מספר חלופות שהוצעו להמשך תפקוד העמותה ומוסדותיה. ביניהן, כניסת העמותה לתהליך של הבראה. וזה לאחר שבעבר ניסתה כבר העמותה להיכנס לתהליכי הבראה שנחלו כישלון.

בימים הקרובים תוגש לבית המשפט בקשה למינוי מנהל מפרק לעמותה. תפקיד המנהל יהיה לערוך תכנית מסודרת של חובות העמותה, וכן להשיב את המוסדות לתפקוד מלא.

מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, מסר כי "אנו תקווה כי ההחלטה על הליכה למינוי מנהל מפרק תשים סוף לסבלם של התלמידים במוסדות, הוריהם, וצוות ההוראה המסור, ותעלה שוב את המוסד על דרך המלך, לתועלת כולם".

משמעות החלטת משרד החינוך היא שמינויו של יצחק פינדרוס למנכ"ל המוסד אינו רלוונטי יותר, וזאת בעקבות פירוק העמותה.

יוני בלבן, המלווה את וועד העובדים מטעם כוח לעובדים: "אנו שמחים כי משרד החינוך קיבל את עמדתנו לפיה אין טעם לנסות ולהבריא את העמותה. כל מנכ"ל חלופי היה יורש את חובות העמותה (בין 10-15 מיליון ₪) ונכשל בניסיון לחלצה מהמשבר התקציבי. אנו קוראים לכל הצדדים המעורבים בדבר, לרבות ההנהלה הקודמת והחדשה, לכבד את החלטת משרד החינוך. באם לא תיושם החלטה זו, ומאות משפחות עובדות תישארנה בחוסר וודאות תעסוקתית, לא נהסס לשוב לשביתה מלאה, הפעם בכל המוסדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר