פעם תוקף, ופעם נפגש

הזיגזג של ח"כ יעקב ליצמן: תקף, אבל נפגש עם נתניהו

לאחר שתקף את ח"כ משה גפני על פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים ח"כ יעקב ליצמן ביום ראשון פגישה בארבע עיניים עם ראש הממשלה • לשכת ליצמן: לא ידוע לנו על הפגישה. לשכת נתניהו: הייתה פגישה • גורם בדגל התורה לכיכר השבת: "ליצמן פשוט הוכיח לציבור עד כמה שווה המילה שלו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן לצד תמונת נתניהו. פעם תוקף, ופעם נפגש עמו (צילום ארכיון: פלאש 90)

בתקופה האחרונה, מרבה חבר הכנסת יעקב ליצמן לתקוף את פעילות הממשלה. היום, הוא אפילו כינה אותה "אנטישמית", זאת לאחר שבשבוע שעבר תקף חברי כנסת חרדים שנפגשו עם נתניהו. אלא, שנראה שמאחורי הקלעים, ליצמן עצמו מקיים פגישות עם נתניהו.

ל"כיכר השבת" נודע, כי ביום ראשון, הגיע ליצמן לפגישה בארבע עיניים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת ימים ספורים לאחר שבסביבתו טענו כי הוא סירב לבקשת לשכת נתניהו להיפגש עם ראש הממשלה. הפגישה התקיימה לפי בקשתו של ח"כ יעקב ליצמן.

קיום הפגישה בין ליצמן ונתניהו, תמוה. וזאת לאחר שבמשך שבועות ארוכים נהג ליצמן לתקוף אישית את ראש הממשלה בו הוא רואה "פוגע בתורה".

בכיר ב'דגל התורה', אומר הערב ל"כיכר השבת": "ליצמן פשוט הוכיח לציבור עד כמה שווה המילה שלו, הוא צריך להתנצל בפני גפני, האיש זחל לפגישה אצל ראש הממשלה אחרי שלא הוזמן אליה, לא ייאמן לאיזו רמה של ציניות הגיע ליצמן, מעל כל במה הוא תוקף את חברי הכנסת שעושים מלאכתם נאמנה עבור הציבור החרדי, ובו בעת בחשאי הוא מתגנב ללשכת ראש הממשלה".

לשכת רה"מ: הייתה פגישה. לשכת ליצמן: לא ידוע לנו

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הייתה פגישה. אף אחד בלשכה לא התנגד לפגישה הזו. אנחנו לא יכולים למסור פרטים על תוכן הפגישה".

מלשכת ח"כ יעקב ליצמן נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על הפגישה הזו".

כזכור, בסוף השבוע שעבר, התעמת ליצמן עם ח"כ משה גפני סביב אפשרות של כניסת יהדות התורה לממשלת נתניהו, גפני אמר: "בפוליטיקה אין הצהרות וסיסמאות. הרב שך אמר להסתכל מה היעד שצריך להשיג, האידאולוגיה קובעת, אם נלך עם הצהרות ולא נדבר עם אנשים שפוגעים בנו לא נדבר כמעט עם שום ח"כ ולא נוכל לפעול למען הציבור".

ליצמן נגד ממשלת נתניהו, היום (ערוץ הכנסת)

ליצמן הגיב לדברי גפני ולא היסס לתקוף אותו: "שגפני יכנס לקואליציה, שיישב עם ביבי, אנחנו לא, שגפני יחפש את החברים שלו. גדולי ישראל אמרו לא לשבת עם נתניהו שפוגע בתורה, בישיבות ובקצבאות ילדים" הוסיף ח"כ ליצמן.

את דבריו, סיים ליצמן בהערה עוקצנית למשה גפני: "אחרי שגפני יהיה בממשלה ויתקן את כל הגזרות אולי נכנס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר