מי מכפיש את שמו של בכיר ב"תולדות אהרון"?

בתקופה האחרונה הופץ קמפיין ה"חרדקים" נגד חיילים חרדים. כעת, מופצת הודעה בגנותו של בכיר בחסידות "תולדות אהרן" המואשם כי הזמין את המודעות. חברו: "אין לו קשר" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מעל גבי לוחות המודעות ברחבי ירושלים מתנוססים להם מעת לעת מודעות ופשקווילים הנזרקים אל שפת הכביש, בגנות חיילים חרדים. כל זאת כחלק מקמפיין הנקרא "חרד"קים". ביממה האחרונה ישנן שמועות עקשניות לפיהם הצליחו גורמים שונים לעלות על זהותו של יוזם הקמפיין.

וכך נכתב בהודעה שהופצה בקבוצות חברתיות באפליקציית WhatsApp: "חמ"ל שח"ר: בעקבות תביעה משפטית של חייל שח"ר שנפגע מקמפיין החרד"קים, היום התפרסם שמו של מי שהזמין את האיורים לקמפיין".

בהודעה נחשף לכאורה זהותו של האיש ואת כתובת מגוריו, ולצד זאת נכתב: "פעיל ידוע בעדה החרדית ואיש הקש של אנשי 'אהל שרה'". משגרי ההודעה ביקשו כי מי שנפגע מהקמפיין מוזמן לפנות למספר טלפון שלו.

"חברה להטריד את הבן אדם בחזרה במיוחד בשעות הלילה המאוחרת והבוקר המוקדמת", נכתב בהודעה שהופצה.

מבדיקת אתר "כיכר השבת" עולה כי ככל הנראה מדובר בסכסוך פנימי בחסידות "תולדות אהרון", על פי החשד שמו של האיש אשר משמש כגורם בכיר בשירותי הרווחה בחסידות, נמצא בעין הסכסוך.

הוא עצמו סירב לשוחח עמנו אך ביקש מחברו להגיב: "אין לו קשר לתחום הזה, הוא לא מתעסק בזה ואין לו עניין בכך. סתם מנסים להכפיש את שמו", אמר חברו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר