האדמו"ר יואשם בשוחד

חסידיו של הרב פינטו: "הוא קורבן, משוכנעים בצדקתו"

במוסדות בראשם עומד האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, הגיבו להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדו כתב אישום והודיעו כי יחשפו חומרים נוספים בפרשה: "הציבור ישפוט מי המאשים ומי הנאשם בפרשה זו". פרקליטיו של הרב פינטו: ההחלטה שלא לפתוח בחקירה נגד ניצב מנשה ארביב תמוהה (חדשות, פלילי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (צילום: שובה ישראל)

פרשת הרב והניצב: חסידיו של הרב יאשיהו פינטו, מגיבים הערב (רביעי) להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה לאמץ את המלצת פרקליטות המדינה ולהגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד הרב יאשיהו פינטו, ואומרים כי בימים הקרובים יחשפו מסכת של התרחשויות, שלדבריהם יוכיחו את היות הרב פינטו קורבן בפרשת סחיטה.

במוסדות "שובה ישראל" בראשם עומד הרב פינטו, אמרו הערב: "אנו משוכנעים בצדקתו המוחלטת של הרב יאשיהו פינטו. במהלך הימים הקרובים נחשוף בפני הציבור בישראל את מסכת ההתרחשויות בפרשה מאז שנת 2010, אז הרב פינטו היה קורבן בפרשיית סחיטה ואיומים בארה"ב".

"כשכלל מסכת האירועים מנקודה זו ועד היום יחשפו, הציבור יוכל לשפוט מי המאשים ומי הנאשם בפרשה זו", הוסיפו במוסדות.

פרקליטיו של הרב פינטו, עורכי הדין אלי זהר, רועי בלכר, משה מזור וירון ליפשס מסרו בתגובה להחלטה להגיש נגדו כתב אישום: "תגובתו של הרב פינטו תימסר, בהרחבה, במקום ובזמן המתאים לכך. עד כה לא הגבנו על פרסומים רבים בכלי התקשורת, ולא בכדי. אין בכוונתנו לעשות כן כעת".

"החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, שלא לפתוח בחקירה נגד ניצב במשטרה, חרף החשדות החמורים נגדו והמלצת המחלקה לחקירת שוטרים לעשות כן, היא יותר מתמוהה. טרם נאמרה בעניין זה המילה האחרונה" הוסיפו הפרקליטים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' מוקדם יותר, כתב האישום שיוגש נגד הרב פינטו, צפוי לייחס לו הצעת שוחד ונתינתו לקצין המשטרה תת ניצב אפרים ברכה, שכיהן באותה עת בתפקיד ראש חטיבת החקירות של המשטרה ועבירות נוספות אותן ביצע לכאורה הרב.

ההחלטה להגיש כתב אישום התבססה על חקירה יסודית ומקיפה שניהלה משטרת ישראל, בפיקוחם הישיר של ראש אח"מ הקודם, ניצב יואב סגלוביץ, ומחליפו, ניצב מני יצחקי, והיא התקבלה בתום התייעצות שקיים היועץ המשפטי לממשלה, בהשתתפות פרקליט המדינה, המשנה ליועמ"ש (פלילי), המשנה לפרקליט המדינה (פלילי), ופרקליטים בכירים נוספים מפרקליטות מחוז ת"א וממח"ש, ובכללם עו"ד אלי שוורץ, הפרקליט המלווה של התיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות