ח"כ דוד אזולאי: נתניהו בוגד ברב עובדיה יוסף

ח"כ דוד אזולאי מש"ס תקף בחריפות את רוה"מ נתניהו וכינה אותו "בוגד". זאת בשל היחס הבוגדני של נתניהו לחרדים למרות הקרבה המיוחדת שזכה ממרן הגר"ע זצוק"ל (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ומרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: פלאש 90)

ח"כ דוד אזולאי (ש"ס) תקף אמש (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "התחושה של היהדות החרדית שאתה נוהג בכפיות טובה בציבור שכל כך חיבק אותך כיבד אותך והציג נאמנות לאורך כל הדרך".

אזולאי הוסיף וסיפר על הבגידה של נתניהו אל מול היחס המיוחד שקיבל ממרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל: "מרן זצ"ל נתן לך את ברכתו לבחירתך למרות שההיגיון חייב לתמוך במי שעמד בראשות קדימה - אבל עשינו זאת בהוראת מרן ללא פקפוק... הבחירה הראשונה שלך כראש הממשלה הייתה מלווה בסלוגן נתניהו טוב ליהודים' נתניהו של 2013 שונה כי רק הליכוד יכול לפגוע באלו שתמכו בו".

אזולאי הזכיר במהלך נאמו את ביקור התנחומים שערך ראש הממשלה בבית הגר"ע יוסף על פטירת בנו הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל: "מרן אמר לך הפגיעה בלומדי התורה כואבת לו יותר מפטירת בנו" .

וברוח ימי הפורים הקרבים סיים אזולאי, "אל דאגה רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר".

גם ח"כ יעקב ליצמן תקף את נתניהו תוך כדי שהוא מאשים אותו באכזריות: "קיצצת בקצבאות הילדים באכזריות ובבוטות".

במהלך דיון במליאת הכנסת, כשנתניהו יושב ומקשיב לו תקף ליצמן ואמר: "תן לעניים לחיות. תן לחלשים לשרוד כאן. קיצצת בקצבאות הילדים באכזריות ובבוטות. אנשים מגיעים עד פת לחם. פגעת בתקציבי הישיבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר