המכולת של איילת שקד / דעה

לאחרונה נראה שהפכנו למוצרים ב"מכולת של שקד". יושבים חבורת שותפים ומתווכחים מהבוקר עד הערב איזו הצעת שיווק תנצח, איך ימכרו את הסחורה הכי טוב. נמאס (דעה)

יהודה ארנס | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: מיקי לנגנטל)

יש לנו מכולת מתחת הבית שם יושבים שלושת השותפים וכבר שבועיים מתווכחים מה דרך השיווק הכי טובה לסטוק שקדי מרק שהם קנו בטעות. אחד רוצה להיפטר מהכל מהר ובזול, השני דורש לחכות בסבלנות ולקבל מחיר גבוה יותר והשלישי בכלל מאיים לפרוש וגמרנו .

לאחרונה נראה שהפכנו למוצרים ב"מכולת של שקד". יושבים חבורת שותפים ומתווכחים מהבוקר עד הערב איזו הצעת שיווק תנצח, איך ימכרו את הסחורה הכי טוב. אחד מציע לשווק אותנו שוטף פלוס 60 (חודשים), השני דורש סנקציות במזומן והשלישי מאיים בפרישה מיידית אם לא יכניסו אותנו לכלא וזהו.

השבוע אחרי שנכשל במבצע חב"ד ניסה את מזלו ח"כ אלעזר שטרן ויצא במבצע מיוחד. "תן שני צעירים וקבל את השלישי חינם (המבוגר שביניהם ט.ל.ח)". כלומר על כל שני מתגייסים שיצאו מהישיבה לפני גיל 21 יחשב במכסה כאילו יצאו מהישיבה שלושה. שווה לא? מה שנשאר לנו לעשות זה השוואת מחירים קטנה עם ההצעה של עופר שלח ציפי ליבני בר לב ועוד עשרות הצעות ואנחנו מסודרים. בזאפ מתכוננים השבוע להוסיף קטגוריה בהשוואת מחירים – גיוס חרדים.

וועדת שקד הפכה כבר מזמן לזירת מאבקים אישיים על גבינו, כשכל חבר בה מנסה להביא את הנוסחה שתראה הכי נוצצת לכתבים הפוליטיים של עיתוני ישראל. ואנחנו יושבים כוססים ציפורניים ומתרגשים מכל פליטת פה או הצעה של אחד המשתתפים, כאילו עכשיו, במילה אחת שלו נקבע עתידינו ועתיד התורה כולה.

אנחנו צריכים להזכיר לעצמינו שוב, אנחנו הכי קרובים למקבל ההחלטות. ולא, זה לא ביבי וגם לא הבג"ץ. הם רק כלי משחק בידי ה' יתברך (מבלי לגרוע כמובן מהאחריות למעשיהם). אל לנו להתייאש מכל מילה של פוליטיקאי זוטר או בכיר ככל שיהיה. כי גדול אדונינו ורב כח. אנחנו למודי ניסים גם במישור הפרטי של כל אחד ואחד מאיתנו וגם ככלל, עם ישראל ידע המון מצבים שהיו נראים בלתי הפיכים שברגע אחד התהפכו לטובה גדולה. ע"י תפילה ובקשה מה' אפשר לשנות אפילו את הטבע, לא רק הרכב של קואליציה מתפוררת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר