בית שמש: אהרן סלומון חוזר לתפקיד יו"ר 'טוב' בעיר

שבועיים קודם הבחירות בבית שמש, הודיע אהרן סלומון מי ששימש כיו"ר 'טוב' המקומית והספיק לפרוש ממנו, על חזרתו לתפקיד. "אנשים רוצים הסברים ובצדק" אמר סלומון. המשמעות: 'טוב' רצה שוב (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אהרן סלומון (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של 'טוב' בבית שמש)

הזיגזג של יו"ר טוב בבית שמש: שבועיים לבחירות למועצת ולראשות העיר בבית שמש, ובסיעת "טוב" החליטו הערב (מוצ"ש) לשים סוף לחוסר הוודאות ששרר בקרב נציגי ופעילי המפלגה, והודיעו כי הסיעה תתמודד לבסוף למועצת העיר.

רגע לפני ששופטי בית המשפט העליון התכנסו והחליטו סופית על בחירות חוזרות בעיר, הודיע אהרן סלומון, יו"ר סיעת "טוב" בבית שמש, כי הוא פורש מתפקידו ומחברותו בסיעה. החלטה שאם הייתה מתבצעת - הסיעה לא הייתה יכולה להתמודד בסיבוב השני.

הערב (מוצאי שבת), ימים אחדים אחרי שנחשף ב"כיכר השבת" כי סלומון לא התפטר באופן רשמי וכי מתנהלים עמו מגעים בכדי שישוב להתמודד בראשות הסיעה, הודיע סלומון כי הוא מקבל עליו את התפקיד ומתמודד שוב למועצת העיר.

לחבריו בפייסבוק, כתב סלומון: "אנשים רוצים הסברים ובצדק. לפני מספר שבועות הכרזתי על פרישתי מפוליטיקה, נכון, למזלי ולמזל התנועה לא פרשתי באופן רשמי".

סלומון מסביר מדוע פרש וחזר: "לאחר מאות טלפונים בקשות ומסרים ממצביעי "טוב" נקראתי להנהיג את התנועה, בתחושה שאנו ציבור גדול וחשוב שאין לו ייצוג הולם ובמקום שאין איש היה איש. בעז"ה בבחירות הקרובות תנועת טוב בבית שמש תתמודד להכניס נציג למועצת העיר. נציג שייצג את ערכי התנועה. אחדות, אהבת חינם, מתוך יושר ואכפתיות לאחר. אני יודע שהדרך הזו מדברת למאות אנשים כמוני בבית שמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר