"טוב" מציגה: פילוג וחוסר החלטיות

הסיבוב השני לראשות עיריית בית שמש, הפך את "טוב" למחוזרת מתמיד. אך למרות היותה לשון מאזניים, הסיעה מפולגת והחליטה שלא להחליט על מועמד לראשות העיר (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אהרון סלומון, יו"ר סיעת טוב בבית שמש (צילום: דף הפייסבוק של סלומון)

חוששים להתייצב מאחורי המועמד: הבחירות לראשות ולמועצת העיר בית שמש יתקיימו בעוד פחות משבועיים ימים. ככל שהזמן חולף, המועמדים לראשות העיר משה אבוטבול ואלי כהן עושים מאמצים כבירים בכדי להשיג תמיכה מציבורים נוספים, לאו דווקא אלה שתמכו בהם בסיבוב הקודם.

הסיעה שאחריה מחזרים רבים, היא סיעת "טוב" המייצגת את החרדים העובדים. בסיבוב הקודם ראשיה קיבלו החלטה תמוהה לתמוך באלי כהן בניגוד לזו שהתקבלה פה אחד בציבור החרדי, כעת הם שוב בחרו החלטה שונה.

אהרון סלומון, יו"ר הסיעה בעיר, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי ההחלטה שהתקבלה היא שכל נציג ייבחר כרצונו: "העברנו החלטה בסניף לא להתייחס לראשות העיר בכלל. יש ביננו שתומכים באלי כהן ויש במשה אבוטבול. המטרה של כולם להכניס נציג של טוב למועצה. אנחנו בעד אחדות, גישור בין קהלים ובמיוחד אהבת חינם. על זה תנועת טוב קמה".

"אנחנו בעד אחדות, גישור בין קהלים ובמיוחד אהבת חינם. על זה תנועת טוב קמה" סיכם סלומון. כך שלסיכום בסיעת טוב החליטו שלא להחליט בנוגע למועמד לראשות העיר, כדי למנוע פילוגים בפנים הסיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר