ארביב בפאניקה: פנה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה

ניצב לשעבר מנשה ארביב ממשיך בניסיונותיו לערער את אמינות הרב יאשיהו פינטו, כעת הוא טוען במכתב ליעוה"מ כי ח"כ וסגן שר קיבל בעבר איומים. אנשי הרב: הוא בפאניקה (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מנשה ארביב (צילום ארכיון: פלאש 90)

הניצב לשעבר מנשה ארביב, שנאלץ לפרוש מהמשטרה בעקבות הפרשה שנחשפה מצדו של הרב יאשיהו פינטו, מנסה לקעקע את אמינותו של הרב פינטו, כך מדווח "ישראל היום".

אתמול (שלישי) שיגר ארביב מכתב לוינשטיין בו הוא טוען כי סגן שר וחבר כנסת המכהן כיום בממשלה, קיבל בעבר איומים מאנשי הרב.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", במכתב, טוען ארביב באמצעות סנגוריו, עורכי הדין גדעון פישר, יהושע רזניק והשופט בדימוס אליהו וינוגרד, כי הרב בני אלון, חש בעת שהתארח במלון של סוקי במנהטן שהרב חי בעולם לא מציאותי שהדיוק רחוק ממנו.

ארביב מוסיף וטוען במכתבו כי לא התארח בבית הדירות של סוקי בניו יורק.

במכתבו מבקש ארביב מוינשטיין שלא יסיר סעיפים מכתב האישום נגד הרב פינטו במסגרת הסדר טיעון עמו.

ב"ישראל היום" נטען כי המטרה של ארביב, כך נראה, היא להוכיח כי אמינותו של הרב פינטו מוטלת בספק ובכך למנוע אפשרות של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטין יגיע עם הרב פינטו לעסקה שתאפשר בסופו של דבר את חקירת ארביב באזהרה.

יובל לידור, דובר קהילת "שובה ישראל", הגיב למכתב: "מנשה ארביב ובאי כוחו מצויים בפאניקה ומשדרים היסטריה. מסתבר שאין גבול לשקרים שהם מוכנים לפזר כדי לחמוק מספסל הנאשמים. המכתב רצוף השקרים הוא עוד ניסיון פתטי למנוע את פתיחתה של חקירה פלילית ולהלך אימים על בכירי המערכת המשפטית של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר