ערב הבחירות בבית-שמש

בגלל תמונת לפיד: מנהל המטה החרדי זומן לחקירה

משטרת בית שמש זימנה לחקירה את יצחק רבר מנהל מטה הבחירות של המועמד החרדי, משה אבוטבול, בחשד להסתה. הסיבה: שלט בחירות שעשה שימוש בתמונתו של שר האוצר, יאיר לפיד. השופט סלים ג'ובראן: "פרסום מודעת בחירות אנונימיות - אסור הוא" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השלט שעורר סערה (צילום: איציק רבר, מטה אבוטבול)

סתימת פיות? מערכת הבחירות בעיר בית שמש תסתיים בעוד חמישה ימים, אולם ככל שהמועד קרב, המתיחות בין שני הצדדים הולכת וגוברת.

פעילים משני הצדדים מציפים את העיר בשלטי בחירות, במטרה להביא כמה שיותר תומכים אל הקלפי. אלא שבישורת האחרונה, השלטים הללו, כך נדמה, הם סלע המחלוקת בין הצדדים.

משטרת בית שמש זימנה לחקירה את יצחק רבר מנהל מטה הבחירות של המועמד החרדי, משה אבוטבול, וזאת בחשד להסתה משום שהציב שלט בחירות עם הכיתוב "האיש הזה בונה על האדישות שלך", לצד תמונתו של שר האוצר ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, המתנוסס ברחבי העיר בית שמש.

בעקבות עתירה שהגישה מפלגת "יש עתיד" בה נטען כי השלטים אנונימיים, ובעקבות טענת נציג המפלגה החילונית כי השלטים גדולים מכפי שמתיר החוק, הורה השופט סלים ג'ובראן, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית להסיר את השלט המדובר באופן מיידי,

השופט נימק בהחלטתו מדוע בחר להיענות לדרישת המפלגה החילונית: "דין העתירה להתקבל, עמדתי לא אחת במערכת הבחירות כי פרסום מודעות בחירות אנונימיות, על בתים פרטיים ובגודל חורג מהקבוע בחוק, אסור הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר