הגראי"ל שטיינמן: יהי רצון שניצחון אבוטבול יכפר על חילול ה' שנעשה

מרן הגראי"ל שטיינמן התייחס לניצחון החרדי בבית שמש, והביע תקווה כי הוא יכפר על חילול ה' שנעשה על ידי שונאי הדת. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", אמר למקורביו (חרדים, בארץ)

הגראי"ל שטיינמן (צילום ארכיון: פלאש 90)

ההישג החרדי בבית שמש: קולות השמחה נשמעו הלילה גם ברחוב חזון איש 5 בעיר בני ברק, בשעה 02:30 התעורר מרן ראש הישיבה, הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן למשמע קולות הניצחון. נאמני ביתו בישרו לו על ניצחונו של משה אבוטבול, מועמדם של כל גדולי ישראל.

ראש הישיבה השיב לנכדו הרב דוד שפירא כי תקוותו היא שהניצחון יכפר על העוונות מצד שונאי הדת בארץ: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, יהי רצון שזה יכפר על החילול ה' ששונאי הדת עושים".

לאורך מערכת הבחירות, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נועץ במרן ראש הישיבה על כל צעד שנקט במהלך קמפיין הבחירות הן בסיבוב הנוכחי והן בסיבוב הקודם. ביום שני בשעות הצהרים הגיע אבוטבול אל מעונם של גדולי הדור: הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי בכדי לקבל את ברכתם.

גפני: "מרן הרב שטיינמן הטריח את עצמו והגיע לבית שמש"

ח"כ משה גפני שנאם בפני האלפים במסיבת הניצחון של ראש העיר החדש-ישן משה אבוטבול, ציין את התגייסותו של מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן בראשות כל גדולי ישראל למערכה הגורלית: "אני מברך את ידיד בית ישראל הרב משה על הניצחון". אמר גפני והוסיף: "זהו ניצחון של כולנו. הרב שטיינמן שהטריח עצמו שבוע שעבר לבי"ש שמח מאוד כעת שעודכן בבשורה המשמחת".

ח"כ ישראל אייכלר ברך גם הוא על נצחון החרדים בבית שמש: "התקיים בבית שמש ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם.נתניהו לפיד ובנט ושליטי בג"צ נחלו תבוסה" אמר.

"נזכור שרק התפילות וישועת ה' עמדה לנו מול כוחות שלטון הרשע שהפעיל את המשטרה ופקידי משרד הפנים לחסום ולעכב מצביעים חרדים. יש לזכור שהנשק השלטוני עדיין בידיהם. הם לא יהססו להשתמש בכוח העריצות שלהם להילחם נגד החרדים, גם מחר. המערכה הקיומית על עתידנו עדיין בעיצומה".

"אין כוחנו אלא בפה. להם יש שלטון אכזרי ואנחנו בגלות. לנו יש רק תפילה חמה שלא תעשינה ידי אויבנו תושיה. בימי הפורים הקב"ה יעשה לנו ניסים כבימים ההם בזמן הזה" סיכם אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר