אני מאשים

דוד החקיין: "הפרקליטות במלחמה מטורפת נגדי"

מאז שנת 2011, דוד ברוקנר, שהתפרסם כ"דוד החקיין", מתמודד עם האשמות קשות, שבגינם נשלח לרצות עונש מאסר. לאחר שחרורו, בית המשפט התיר לו לשוב ולהופיע בפני ילדים אך בפרקליטות החליטו לערער. בשיחה עם "כיכר השבת", הוא אומר: "שידעו עד כמה המלחמה נגדי מטורפת" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דוד ברוקנר (צילום: פלאש 90)

הפרקליטות נגד בית המשפט והחקיין החרדי: מאז שנת 2011, דוד ברוקנר, שהתפרסם במגזר החרדי כ"דוד החקיין" - בדרן ושחקן פופולרי, מתמודד עם האשמות קשות.

בית המשפט שלח אותו לעונש מאסר, וברוקנר קיווה כי בכך יגיע לסיומו הסיפור הקשה. אך לרוע מזלו, גם לאחר שחרורו, הסיפור ממשיך.

לפני חודשיים ימים פסקו שופטי בית המשפט כי למרות העבירה המיוחסת לו, הוא יוכל להמשיך להופיע בפני ילדים. פרקליטות המדינה לא אהבה זאת בלשון המעטה, ובאחרונה הם החליטו להגיש ערעור בטענה כי הוא עדיין "מסוכן לילדים".

לאור זאת החליט ברוקנר לצאת נגדם במתקפה חזיתית. "זה מטריף אותי, אם אני מסוכן אז למה בית המשפט סבר אחרת?", הוא תוהה שוב ושוב במהלך השיחה עם "כיכר השבת".

דוד, דבק בעמדתו ומסרב להתייאש וטוען כי בפרקליטות יש מי שרוצה בנפילתו הסופית: "אני מופיע כל הזמן בפיקוח המשטרה, הם מצמידים לי בלשים סמויים, הם מחכים כביכול לנפילה שלי. ברוך השם הכול עובר מצוין".

לדבריו, "בית המשפט החליט בעקבות זאת שאני מתנהג כמו שצריך, והם עצמם מפקפקים באמון העדויות, ולכן הם הורו שאני יכול להמשיך להופיע".

"אני ממש כועס", הוא מוסיף, "משום שהפרקליטות לא מערערת מתוך יושר, אלא בגלל שאני עשיתי מהם צחוק. הפרקליטות טענה בבית המשפט שאני כל כך מסוכן שאפילו קיצור שליש לא נתנו לי או יום חופשה כשהייתי בכלא לא נתנו לי כי אני כל כך מסוכן".

"כל יום אני בחוץ, הילדים סביבי ומי שמבין בעבירה בה אני מואשם יודע שזה בלתי אפשרי להיות צמוד לילדים כי חייבים להרחיק אותי מהם, ואני לידם", הוא אומר כראיה לאי מסוכנותו.

"בקטע הזה הפרקליטות יוצאים מאוד לא טוב ולכן הם נלחמים בי", טוען דוד החקיין, "גם מפני שאני הוכחתי להם עד כמה הם טועים, עד כמה המערכת שם לא ישרה".

למרות שהוא בטוח בחפותו, דוד החקיין חושש מהגשת הערעור. "אני מפחד מאוד מהערעור הזה מפני שזה הולך לבית המשפט המחוזי ששם זה לא מגרש של אדם חרדי. לכן אני מדבר כדי שאנשים ידעו עד כמה המלחמה נגדי מטורפת, היא ממשיכה כל הזמן".

פרקליטות מחוז ירושלים מסרה בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיו של מר דוד ברוקנר לרדיפה. אמנם במסגרת תנאי הפיקוח על עבריינים מורשעים, החליט בית משפט השלום לאפשר לנדון להמשיך ולהופיע בפני ילדים, רק כאשר מבוגר נמצא במקום (וכן הגבלות נוספות), אולם הפרקליטות סברה כי תנאי זה אינו יכול לעמוד לאור העבירות בהן הורשע והרקע להן, וכן לאור הפסיקה המאפשרת הטלת הגבלות על חופש העיסוק כאשר מדובר בפגיעה בקטינים. לפיכך הוגש ערר לבית המשפט המחוזי, אשר ידון בקרוב. ההחלטות בעניינו של מר ברוקנר התקבלו בצורה מקצועית ועניינית ללא כל מניעים זרים, כטענתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר