חברים או אויבים?

ליברמן ודרעי "מסוכסכים", אבל חגגו אצל מרטין שלאף

יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר החוץ אביגדור ליברמן מסוכסכים בתקופה האחרונה, כך טוען לפחות יו"ר ש"ס. אולם בשבת השניים התארחו אצל המיליארד החרדי-לשעבר מרטין שלאף. "היה דיבור ביניהם, משהו שטחי" אמר לכיכר השבת אחד מהנוכחים באירועי בר המצווה לבנו של שלאף, והוסיף: "הם שמרו על מרחק" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דרעי וליברמן, ארכיון (צילום: פלאש 90)

חברים או אויבים? בשבת האחרונה ערך המליארדר החרדי-לשעבר מרטין שלאף חגיגת בר מצווה מפוארת לבנו בהשתתפות אורחים רבים בהם אנשי עסקים, ואישי ציבור. אלא, שמי שבלט באירוע החגיגי היו צמד החברים לשעבר והיריבים לכאורה בהווה שר החוץ אביגדור ליברמן ויו"ר ש"ס אריה דרעי, שהגיעו במיוחד לוינה שבאוסטריה לרגל השמחה אצל ידידם המשותף.

השניים סעדו באירוע שערך שלאף, ואף שוחחו ביניהם, כך לפי עדות של אחד המשתתפים באירוע. במוצאי השבת, נערכה חגיגת בר המצווה באחד האולמות המפוארים בעיר, כששוב השניים משתתפים יחד בשמחה.

גורמים אחרים - כאלה המזוהים עם דרעי, טוענים כי הפעם שררו יחסים קרירים בין השניים, "זה אולי אפילו סוג של נתק, הם התארחו במלונות נפרדים ואף סעדו בשולחנות שונים במהלך האירוע" טענו.

למרות הטענות כי ישנו נתק בין השניים, גם הגורמים הללו מאשרים כי התנהלה שיחה בין דרעי וליברמן "היה דיבור ביניהם, משהו שטחי". אחד המתפללים ב"סטאדטמפל", הלוא הוא בית הכנסת הגדול והמפואר של בירת אוסטריה סיפר: "ראיתי אותם בעבר יחד, הפעם לא ראיתי אותם יושבים וצוחקים ביחד".

כזכור, בראיון שהעניק בחודש הקודם ל'כיכר השבת' אמר דרעי בנוגע לנתק לכאורה בינו ובין ליברמן: "קשה לי לדבר על זה אבל זו מציאות. ברגע שאביגדור ליברמן בחר ללכת ולכרות ברית עם יאיר לפיד ונפתלי בנט, והלך והחליף את ח"כ דודו רותם שהיה נגד הסנקציות הפליליות והחליף אותו בח"כ אילטוב. אני קשה לי.. פה וליבי שווים, עדיין לא מצאתי את הנוסחה להיות יריב פוליטי ולהיות חבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר