הבחירות ליו"ר אגודת הסטודנטים באונו: הרב בעדני חוזר מתמיכתו בקוליאן

דרמה בבחירות בקריה האקדמית אונו. הגר"ש בעדני חזר בו מתמיכתו ברות קוליאן, לאחר שהשיגה את תמיכתו בצעד נדיר • קוליאן: "עסקנים השפיעו על כבוד הרב" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

היום (חמישי) מתקיימות בחירות לתפקיד יו"ר ומועצת אגודת הסטודנטים בקמפוס החרדי בקריית אונו. כשהפעם, בשונה מהבחירות שנערכו לפני יותר משנה, אישה, רות קוליאן מתמודדת לתפקיד היו"ר.

אך גם בחירות בקמפוס חרדי מצליחות לנפק כותרות. כפי שנחשף אתמול ב'כיכר השבת', קוליאן השיגה תמיכה היסטורית מחברת מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, כאשר בצעד נדיר הוציא הודעת תמיכה.

אך כעת מתהפכות היוצרות, והרב בעדני חוזר בו מתמיכתו בקוליאן. במכתב שהגיע לידי כיכר השבת אומר הרב בעדני כי קוליאן הטעתה אותו, בתגובה לשאלה אמר הרב, "הגב' קוליאן אמרה לי שיש תערובת (בקמפוס החרדי אונו, צ.ג.) והיא רוצה להיאבק בעד הפרדה... לכן הצטרפתי לזה... עכשיו אני רואה שיש הפרדה... לכן כל אחד יברר את המציאות ויחליט" מסיים הרב.

תגובת קוליאן: "כל מי שלומד בקמפוס החרדי יודע שהוא לומד במקום שיש בו אגודה מעורבת שבה יושבים נשים וגברים ביחד. וכבר היו תקלות בין נשים לגברים עקב עניין זה, וד"ל, והכל תחת עיניו הרואות של הרב יחזקאל פוגל.

"נראה כי עסקנים השפיעו על כבוד הרב לחזור בו, אך הרב לא יכול לחזור בו, שכן, כאשר הרב הביע דעתו לראשונה, ללא השפעה אינטרסנטית צרה וזרה, הרי שהוא נתן את דעת התורה האמיתית. וכל דעת תורה שמגיעה עקב לחצים היא לא דעת תורה טהורה שכן, לחצי העסקנים טימאו אותה.

"עלינו להיות נאמנים לתורה ואך ורק לתורה. לסיכום: אני רק מחכה לזכות שתעלה בידי לסייע לסטודנטים ולסטודנטיות לעמוד על שלהם אל מול ההנהלה וכן ליצור אגודה ששומרת על גדרי הצניעות. אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות להיות האישה הראשונה שזוכה לכזו תמיכה, עד שהיא מדירה שינה מעיניהם של עסקנים שכל דאגתם הם בחירות בקמפוס החרדי וזאת במקום לעסוק בצרכי הציבור האמתיים.

"לסטודנטים מגיעה אגודה ישרה, צנועה וחזקה - לסטודנטים מגיעה אגודה שלא מתחלפת כל 6 חודשים, שתחילתן שלווה וסופן ייסורים.

"בטוחני כי אני וליאור דולב ננהיג את האגודה בצורה הקדושה והנכונה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר