לאחר הצלת הילדים: משפחת גרוס תערוך מסיבת הודיה

שבוע לאחר חזרתם של האחים חיים מיכאל ורפאל יצחק למשפחת גרוס, לאחר שהתאוששו מאסון ההרעלה, בני המשפחה יערכו הערב מסיבת הודיה. האב: "זה מחזק" (חרדים בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון כיכר השבת)

כחודשיים לאחר אסון ההדברה שגבה את חייהן של האחיות יעל ואביגיל גרוס ע"ה, וגרם לפציעתם באורח קשה מאוד של שני האחים, חיים מיכאל ורפאל יצחק, בני חמש ושבע, עד להתאוששותם המלאה, בני המשפחה יערכו הערב (שלישי) מסיבת הודיה.

כזכור, לאחר האסון, אושפזו בבית החולים שני האחים במצב קשה מאוד תוך שנשקפת סכנה ממשית לחייהם, כאשר כל עם ישראל עקב בדאגה אחר מצבם ונשא תפילה לשלומם, עד שבחסדי שמים שני האחים החלימו והתאוששו בזה אחר זה, ובשבוע שעבר אף חזרו לספסל הלימודים בחיידר.

במשפחת גרוס החליטו לערוך הערב (שלישי) בשעה 20:30 מסיבת הודיה לבורא עולם באולם של ישיבת 'אש התורה' בסמוך לכותל המערבי. במסיבה ישתתף המלחין הנודע ר' הלל פלאי.

שמעון גרוס, אבי המשפחה, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" כי במסיבת ההודיה ישתתפו רק בני המשפחה: "אנחנו עורכים את המסיבה הזו רק לבני המשפחה הקרובים, אנחנו שכרנו את האולם ולא הישיבה עצמה".

האב סיפר כי מסיבת ההודיה שערכו לבניו בחיידר חיממה את ליבו: "תשמע, זה מחזק את ליבנו וגורם לנו להתגבר על כל הקשיים".

מסיבה זו אינה הראשונה שנערכת בעקבות הנס הרפואי במשפחת גרוס. בתחילת השבוע שעבר, שבו האחים לבית משפחת גרוס לתלמוד תורה "אחיעזר" בו הם לומדים, והתקבלו בקבלת פנים מרגשת במיוחד, בליווי תזמורתו של עמי כהן כאשר על השירה הופקד הזמר שלמה כהן.

במעמד המיוחד השתתפו מאות ילדי הת"ת שיחד עם הילדים הנרגשים וההורים אמרו את תפילת "נשמת כל חי".

בסיום הטקס עלו הילדים ושרו יחד עם שלמה כהן את השיר "רופא", למילים: "כי קל מלך רופא נאמן ורחמן אתה, ברוך אתה ה', רופא חולי עמו ישראל", מהדיסק החדש של שלמה כהן, שלימד אותם את מילות השיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר