תלמיד ישיבת "גרודנא" נפצע באורח בינוני בקיר טיפוס

תלמיד ישיבה בן 19 נפל מגובה של שמונה מטרים בקיר טיפוס באשדוד ונפצע באורח בינוני והוא סובל משברים בגב. חבריו קוראים בשיחה עם 'כיכר השבת': הרבו בתפילה (חרדים,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סנפלינג (צילום: shutterstock)

תלמיד ישיבת גרודנא באר-יעקב בן 19, נפצע ביום שלישי השבוע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה של שמונה מטרים בקיר טיפוס בפארק אתגרים בעיר הדרומית אשדוד. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח הפארק, ובסיום הטיפול הוא פונה באמצעות אמבולנס של מד"א לבית החולים 'קפלן' ברחובות

בבית החולים חוששים כי הבחור סובל משברים בגבו ובשעות האחרונות הרופאים מתחבטים בשאלה האם להכניסו לחדר ניתוח. חבריו הקרובים שנמצאים סביבו מבקשים מהציבור לקרוע שערי שמיים ולהתפלל לרפאותו השלימה של אביגדור בן נטע בלומה.

זהו לא אירוע החירום הראשון שפוקד את עולם הישיבות בתקופת 'בין הזמנים' פסח. אתמול (רביעי) התבשרנו על פטירתו הטרגית של הבחור מאיר קידר ז"ל, תלמיד ישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית, לאחר שטבע במעיין 'עין מודע' ונפטר שעות לאחר מכן בבית החולים 'העמק' בעפולה.

לאור זאת, מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן התבטא בכאב על האסון ואמר כי "בראש השנה יכתבון וביום צום כפור יחתמון... מי במים ומי באש..." והוסיף שהטיולים הללו "הם מקום סכנה". מקורבו של מרן הרב שטיינמן הוסיף כי ראש הישיבה אמר: "במקום דשכיחא הזיקא, לא שייך לטעון שאם לא נגזר עליו נזק לא יפגע. והטיולים הם מקום סכנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר