אבל בדרום

קרוב משפחה: "נביא אותו לקבורה במקום אל החופה"

משפחתו של אלחנן טויטו ז"ל, תלמיד ישיבת "אור ברוך", שנהרג הלילה בתאונה הקטלנית בכביש הבקעה, המומה ועטופה אבל. קרוב משפחתו מתאר את האבל הכבד ואומר כי "מזעזע ומחריד שהורים צריכים לקבור את בנם הצעיר בדמי ימיו. במקום להוביל אותו לחופה צריך להביא אותו לקבורה, אין נחמה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הבחור אלחנן טויטו ז"ל (צילום: באדיבות מאיר חנניה)

משפחתו של אלחנן טויטו ז"ל, תלמיד ישיבת "אור ברוך", שנהרג הלילה (ראשון) בתאונה הקטלנית בכביש הבקעה כשעשה את דרכו לקברות צדיקים, המומה ועטופה אבל. הם מסרבים לקבל את בשורת האיוב. העיר שדרות מקום מגוריו אף היא עטופה אבל.

יצחק קקון, עורך עיתון "יום ליום" וקרוב משפחתו של ההרוג מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי בני המשפחה עודכנו על-כך בקבוצות וואטספ: "עוד בשעות הלילה התחלנו להבין, הדיווחים החלו להגיע - הם היו מעורפלים. מאוד מזעזע היה שבני המשפחה לא ידעו וחלקם קיבלו את הבשורה בהודעות וואטספ. בבוקר השמועה התחזקה וכשקמנו התברר שהגרוע מכל קרה".

על הבחור שנהרג, מספר קקון כי מדובר בבחור צעיר בן תורה, לומד בישיבת 'אור ברוך' ומתלמידי החמד בשדרות. "יצא לצפון לשבוע האחרון של בין הזמנים ויש הרבה מאוד בחורים שמנצלים את הזמן הזה על מנת להחליף אווירה ולאגור כוח על ידי מסעות לקברות צדיקים ושאר המקומות, לצערנו אירעה תאונה קשה בכביש הבקעה, הוא נהרג וחבריו נפצעו, זה קשה וזה כואב", הוסיף קקון.

במשפחת טויטו רגילים לצער והיגון, לפני שנתיים ימים התרחשה תאונה דומה ובן משפחתם נהרג. "אצל המשפחה הזו זה ממש קשה", מספר קקון, "הם עברו כמה טרגדיות. היו שם כמה אסונות. הכלה שלהם איבדה בן לפני כמה שנים בתאונת דרכים. מזעזע ומחריד שהורים צריכים לקבור את בנם, בחור צעיר בדמי ימיו. במקום להוביל אותו לחופה צריך להביא אותו לקבורה, אין מילות נחמה".

"אי אפשר לבוא ולהסתכל על ההורים, אנחנו אמונים באמונה שלימה שהכול מאת ד', אנו קוראים 'ברוך דיין האמת' כי הוא יודע מה הוא עושה וזה הנחמה והכוח שיש לכל יהודי בשעת צרה. קשה לנו להבין ומקווים אנו וכך אנחנו מתפללים שיהיה להורים את הכוח ותעצומות הנפש לעמוד בבשורה הזו", הוא מוסיף.

התאונה התרחשה סמוך לחצות הלילה (מוצאי שבת) בכביש הבקעה, בין היישוב נעמה לכפר עוג'ה, כאשר רכב ישראלי ורכב פלסטיני התנגשו חזיתית.

ברכב הישראלי, שהתהפך ועלה באש כתוצאה מהתאונה, שהו שניים. אלחנן טוויטו ז"ל, בן 24, תלמיד ישיבת "אור ברוך" ותושב העיר שדרות, נהרג במקום. הנהג נלכד וחולץ כעבור זמן רב כשהוא במצב קשה מאוד ופונה במסוק לבית החולים. שני נוסעים נוספים נפצעו באורח קל.

הלוויתו של הבחור אלחנן טויטו ז"ל תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין בשדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר