זייברט עושה סדר בבני ברק: פקחים החרימו סחורה מחנויות

זייברט עושה סדר: פקחים ואנשי השיטור העירוני פשטו על רחוב רבי עקיבא בבני ברק וניקו את המדרכות מסחורה של החנויות. בעלי העסקים מבטיחים להיאבק על פרנסתם (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפקחים בבני ברק (צילום: באדיבות המצלם)

הבוקר (חמישי) יצא לדרכו מבצע "סדר בעיר" במסגרתו אוכפת עיריית בני ברק על בעלי החנויות ברחוב הראשי רבי עקיבא והרחובות הסמוכים את האיסור העירוני על הוצאת סחורה לרשות הרבים.

בשעות האחרונות פשטו פקחים ואנשי השיטור העירוני על עסקים וחנויות ברחובה הראשי של עיר התורה והחסידות והחרימו את הסחורה שהייתה על המדרכות מחוץ לחנויות. אל הפקחים נלוותה משאית עליה הונחו כל הפריטים המוחרמים.

במהלך הפשיטה התעמתו חלק מהסוחרים עם הפקחים והוויכוח התפתח לתגרה של ממש. לדברי בעלי החנויות מדובר בשינוי סדרי בראשית ובפגיעה שאינה מידתית בפרנסתם.

"זה הסדר שהיה קיים עשרות שנים ופתאום ברגע אחד בוחרת העירייה לשנות אותנו ולהרוס לנו את רווחינו", רטנו בעלי החנויות. "אנחנו מחזקים את העיר בתשלומי הארנונה ובכספי המיסים שלנו וכעת ראש העירייה החדש חנוך זייברט פוגע דווקא בנו, זה לא הוגן ולא מוסרי", הוסיפו בכעס.

לדבריהם, הם שוקלים בשלב זה את דרכי המאבק ובודקים את העניין מבחינה משפטית וציבורית.

מנגד, בקרב בכירי העירייה שוררת תחושה של סיפוק מהצלחת יומו הראשון של המבצע. "לא מעניין אותנו שום דבר, לא יהיו אפליות, מסמר לא יצא החוצה מאף חנות, רבי עקיבא יהיה נקי מסחורה, תם עידן", אומרים גורמים בכירים.

"מבחינתנו האינטרס של התושבים הוא מעל הכל והגיע הזמן להחזיר להם את השימוש במדרכות. איומי בעלי העסקים לא מפחידים אותנו ואם נצטרך נמשיך במבצע גם בימים הבאים ללא כל מורא וחשש. איומים לא מפחידים אותנו", מבהירים אותם גורמים עירוניים.

כאמור בשעה זו שב השקט לרחובות בני ברק כאשר בעלי החנויות הכניסו את מרכולתם לתוככי החנויות מחשש לקנסות ולהחרמת הסחורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר