תיעוד

בעמידה ושירת התקווה: כך נפתח יום הזיכרון בבני ברק

מאות בני אדם בהם משפחות שכולות תושבי העיר בני ברק, פתחו את אירועי את יום הזיכרון בעיר באירוע מיוחד לצד רבנים וחברי מועצה. ראש העיר חנוך זייברט: "אי אפשר להרגיש את תחושתן של המשפחות השכולות". באירוע המיוחד, הוקראו שמותיהם של 380 החללים תושבי העיר. צפו בתיעוד מהאירוע (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, כיכר השבת)

מאות מתושביה של עיר התורה והחסידות בני ברק בהם בני משפחות הנופלים מקרב תושבי העיר, התכנסו הערב (ראשון) בשעה 20:00 ב"הר הבנים", לטקס זיכרון והנצחה לחללי צה"ל ומערכות ישראל תושבי העיר.

הטקס החל בדקת דומייה ובעמידת דום בשעת הצפירה. מייד לאחר אמירת פרקי תהילים ותפילת אל מלא רחמים מפי החזן חיים אליעזר הרשטיק, נשא דברים ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, שדיבר על כך שהחללים נפלו על הגנת עם ישראל ועל קידוש השם.

"בהישמע הצפירה אנו מנסים להרגיש את תחושתם של המשפחות השכולות, להרגיש את הצער ואת האובדן על הבנים שנפלו". אמר ראש העיר. זייברט התייחס ל-380 החיילים תושבי בני ברק שנפלו במערכות ישראל וניחם את בני משפחותיהם.

בהמשך הוקראו שמותיהם של כל הנופלים ודגל ישראל הורד לחצי התורן.

בטקס השתתפו חברי המועצה אברהם רובינשטיין, אלי דדון, מנחם שפירא, מנחם מנדל אייזנברג ומיכאל קקון, והוא הסתיים בניגון "אני מאמין" ובשירת "התקווה".

צילום: פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר