ירושלים: אללו מתח ביקורת לא נכונה על הנציגים חרדים

איש מר"צ בירושלים פפה אללו מתח ביקורת על הנציגים החרדים בעיר וטען כי אינם משתתפים באירועי יום זיכרון. תמונות שהגיעו ל"כיכר" מוכיחות אחרת. איך הגיב אללו? (חרדים, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פפה אללו (צילום: פלאש 90)

הנציג החילוני מתח ביקורת לא מוצדקת על החרדים: נציגי הציבור החרדי במועצות המקומיות ובכנסת ישראל השתתפו השבוע (שני) בטקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל. למרות זאת, נציג חילוני בירושלים מצא לנכון למתוח ביקורת כנגד "אי השתתפותם בטקסים".

פפה אללו, חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת מר"צ, הסביר לחבריו ברשת החברתית פייסבוק כי הוא לקח חלק בטקס זיכרון בגלל אי השתתפותם של החרדים. לצד תמונות שהעלה ובהן ניתן לראות אותו משתתף בטקס במנהלת בקע, כתב אללו "אין ברירה, בגלל שהחרדים לא משתתפים בטקסי הזיכרון, ניר ברקת חייב לסמוך עלינו".

כל זאת למרות שבאותו העת נתי לסרי, חבר מועצת עיריית ירושלים ויו"ר תנועת ש"ס העירונית, נשא נאום בפני מאתים וחמישים משפחות שכולות שהגיעו לטקס הזיכרון במינהל הקהילתי אשכולות בשכונת שמואל הנביא בעיר.

בטקס אמר לסרי "משפחות יקרות בני העיר ירושלים, בניכם ובנותיכם שנפלו במערכות ישראל בשדות הקרב ובמילוי תפקידם, עמסו על שכמם את העם המדינה, וירושלים בירתנו. ובצאתם לקרב הם ידעו שתקומת ישראל, קיומה ותקוות הדורות ומשא ההיסטוריה היהודית על שכמם, כל זאת כדי לכלות את המלחמה מארצנו ולהשכין בה בטחון ושלום".

נתי לסרי באירוע זיכרון (באדיבות המצולם)

בשיחה עם "כיכר השבת" הגיב לסרי לביקורת שמתח נציג מר"צ, ואמר: "לצערי הרב זו לא הפעם הראשונה שאנו מותקפים מצד זה של המתרס, אבל הציניות עברה את הגבול כשצובעים זאת בדמם של הנופלים ואין פוצה פה".

פפה אללו מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "יש דף שהעירייה פרסמה ובו רשום מי הם המשתתפים בחמישה טקסי הזיכרון מטעם העירייה. ברשימה הזו החרדים לא הופיעו".

"אני כתבתי את הסטטוס באופן חיובי, כלומר אני איש אופוזיציה שלא חייב ללכת להשתתף בטקסים מאין אלה, הלכתי בכל זאת להשתתף ונהניתי". הוסיף אללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר