עומר בן רובי על ההסתה בגלי צה"ל: "לא מצחיק, לא הולם, על הפנים"

סגן מנהל התוכניות בגלי צה"ל, עומר בן רובי, גינה בחריפות את הבדיחות המסיתות שנאמרו בתחנה הצבאית נגד חרדים, והבטיח כי המסית לא ישתתף עוד בשידור התחנה (חרדים, מדיה)

שושי מילר | כיכר השבת |
עומר בן רובי (צילום: Meydal)

סערת "דילול החרדים": בעקבות דברים שנאמרו במהלך התוכנית "לא רוצים לישון עצמאות" ונחשפו לראשונה ב'כיכר השבת'. סגן מנהל התוכניות בגלי צה"ל, עומר בן רובי, גינה בחריפות את הבדיחות המסיתות שנאמרו בתחנה נגד החרדים.

בן רובי שאמר את הדברים בראיון לתוכניות של מרדכי לביא "שמונה עד עשר", לא הסס לתקוף את הדובר שקרא (בהומור מוזר) ל"דלל את החרדים": "לא מצחיק, לא הולם, על הפנים"', בהמשך דבריו אמר רובי כי האדם שאמר את הדברים "לא יספר יותר בדיחות בגלי צה"ל".

כזכור, בליל יום העצמאות, בתוכנית "לא רוצים לישון עצמאות" ששודרה בתחנת הרדיו הצבאית, נשמעו משפטים נגד הציבור החרדי בכללותו, משפטים אשר קשה להאמין שאכן נאמרו.

בתוכנית בהגשת נועה צינמן ותמר עמית יוסף, שוחחו משתתפי הפאנל בנושאי צער בעלי חיים וצמחוניות, אחרי תהיות רבות שעלו במהלך הפאנל ששודר אל תוך הלילה, אחד המגישים אמר ללא כל היסוס כי מבחינתו - אם רק הייתה לו אפשרות - הוא היה אוכל בני אדם.

"אני מבחינתי באמת הייתי אוכל בעלי אדם, בעלי אדם, בכיף כי חיות לא בא לפגוע", אמר חבר הפאנל והוסיף משפט מבחיל נוסף, "בא נדלל את האוכלוסייה, זה יהיה נהדר".

המגישה שלא הבינה מהם כוונותיו של חבר הפאנל המסית, תהתה לפשר דבריו: "את מי למשל? כי זה שילוב נורא בעייתי, זה צריך להיות מישהו שאתה רוצה להרוג אותו ואתה לא אוהב אותו ומישהו שלא דוחה אותך לאכול?".

חבר הפאנל אמר בתגובה כי היה רוצה לדלל את האוכלוסייה החרדית. "זה בדיוק הפרדוקס כי אנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח".

"כי זה כשר", קבע מגיש נוסף. "כשר זה הכי מגעיל, מסעדות כשרות אילו מסעדות דוחות", השיב חבר הפאנל שמעוניין לדלל את הציבור החרדי.

אחרי דקות מעטות במהלכן הושמעו שירים, פנתה המגישה אל המאזינים וניסתה להבהיר: "בשם מערכת עצמאיות בלילה, כאילו זה שאמרנו מקודם על לאכול חרדים, לא התכוונו באמת, א. לא כשר. ב. לא פרקטי. ג. באמת הכל הכל בהומור".

האזינו לראיון עם בן רובי באדיבות "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר