בלעדי

בדרכי אביו: הגאון רבי יצחק יוסף יילבש 'לוחות הברית' בפגישה עם האפיפיור

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יענוד "לוחות הברית" מזהב, במהלך פגישתו עם האפיפיור, בעת שזה יבקר בישראל, אותם קיבל בירושה מאביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל • בלעדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע זצ"ל ובנו הגר"י שיבל"א עם לוחות הברית (צילום בלעדי: כיכר השבת)

בלעדי: בעוד כשבועיים ינחת בישראל לביקור מיוחד מנהיג העולם הנוצרי האפיפיור פרנסיסקוס, במסגרת הביקור הוא צפוי להיפגש עם מנהיגי הדת היהודית בישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו.

ל"כיכר השבת" נודע כי הראשל"צ הגר"י יוסף צפוי לענוד במהלך הפגישה 'לוחות הברית' מזהב טהור של אביו מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שקיבל ביום ההכתרה שלו לפני ארבעים שנה כשהוכתר לרב הראשי לישראל.

את לוחות הברית שיענוד הגר"י יוסף הוא קיבל מאביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שבועות ספורים לפני פטירתו עם היבחרו לתפקיד הרב הראשי לישראל כאשר מרן זצ"ל קרא לבנו והעניק לו את הלוחות כשאמר לו: "אתה עוד תצטרך את זה".

את לוחות הברית נהג לענוד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בכל פעם שנפגש עם מנהיגים מהעולם הנוצרי כדוגמת האפיפיור כאשר הם עונדים מנגד את הצלב הנוצרי, וכתשובה לכך ענד את לוחות הברית של העם היהודי.

על לוחות הברית שיענוד הגר"י יוסף נכתבה ההקדשה: "לרבנו הגאון כמוה"ר עובדיה יוסף שליט"א, ליום ההכתרה להרב הראשי לישראל והראשון לציון בהוקרה מאת ועד העדה הספרדית בירושלים".

תמונת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל באדיבות הספר "פוסק הדור" בהוצאת "קול יהודה".

ההקדשה על "לוחות הברית" (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר