פרקליט המדינה שי ניצן: "יש לחולל שינוי כלפי הציבור החרדי"

בטקס חלוקות תעודות הצטיינות לסטודנטים בקמפוס החרדי בקריה האדמית אונו, אמר פרקליט המדינה שי ניצן כי "צריך לחולל שינוי בצד לשל המעסיק כלפי החרדים" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
פרקליט המדינה שי ניצן בטקס (צילום: חורחה נובומינסקי)

בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לסטודנטים במנהל עסקים בקמפוס החרדי בקריה האקדמית אונו שנערך היום (שני), אמר פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן כי "הדרך של הציבור החרדי להשתלב בחברה הישראלית היא באמצעות השתלבות בשירות הציבורי".

לדבריו, "כשיש חרדים שלומדים באקדמיה, זוהי חובתם של המעסיקים לפתוח בפניהם דלתות ולקדם אותם על ידי מתן תעסוקה. כיום יש מעט חרדים בפרקליטות וזה מחסום שאנו חייבים להתגבר עליו".

פרקליט המדינה התייחס בדבריו לשילוב חרדים בשירות הציבורי, אך כזכור, שרת המשפטים ציפי לבני התנגדה במושב הכנסת הקודם להצעת החוק לאפליה מתקנת של חרדים בשירות הציבורי בטענה כי "החרדים כלל לא רוצים לצאת לשוק התעסוקה".

מנהל הקמפוס, עו"ד משה שמעוני אמר בטקס כי "הקריה האקדמית אונו מאמינה ששילוב חרדים בשוק העבודה הוא צעד חשוב וחיוני למשק הישראלי ולאוכלוסייה החרדית בישראל והדרך האפקטיבית ביותר לשלב אותם בחברה היא באמצעות מתן השכלה שתאפשר להם עבודה איכותית ותרומה משמעותית למשק".

לדבריו, "תפקידו של הקמפוס החרדי הוא גם חברתי. ברגע שהסטודנטים החרדים עושים תואר ולאחר מכן משתלבים בשוק העבודה אנחנו מסייעים בשילובם בחברה ומאפשרים לאנשים שגרים במדינה אחת לחיות זה לצד זה".

במסגרת הטקס, קיבלו 20 סטודנטים תעודות על הצטיינות בהישגים האקדמיים. כיום, מפעילה הקריה האקדמית אונו שני קמפוסים חרדים - האחד באור יהודה והשני בירושלים, כאשר קרוב ל-3,000 סטודנטים חרדים לומדים בשני הקמפוסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר