ב"ב: נמנע אסון גז לאחר רשלנות הטכנאים

הרשלנות עדיין חוגגת. דיירי בניין ברחוב גניחובסקי בבני ברק הריחו ריח חריף של גז. הדליפה שהתרחשה בגלל רשלנות הטכנאים אותרה ברגע האחרון. בנס נמנע אסון (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בלוני גז (צילום: shutterstock)

אם לא די היה באסון ההרעלה שגבה את חייהם של יעל ואביגיל גרוס ע"ה לפני ארבעה חודשים, הרשלנות עדיין חוגגת. אתמול (שני) הגיע תורם של דיירי הבניין ברחוב גניחובסקי 9 בשכונת קריית הרצוג בבני ברק. סמוך לחצות היום, ריח חריף של גז הורגש בבניין.

הסיפור מתחיל כאשר בשעות הבוקר המוקדמות ביום ראשון הגיעו טכנאים של חברת "אמישראגז" בכדי לבצע ביקורת לבדוק האם מערכת הגז תקינה. על פי החשד, הטכנאים נגעו במרכזייה של מערכת הגז ובעת פתיחת הברזים החלה הדליפה.

אחת השכנות מיהרה לצלצל לחברה אך היא נתקלה באוזניים ערלות כפי שמספר אחד הדיירים בשיחה עם "כיכר השבת". "היא צלצלה מהשעה 11:45 אל חברת הגז, לאחר שהסבירה את מה שקורה, הבטיחו בחברה כי טכנאי עושה את דרכו אל המקום".

אך ככל שנקפו השעות, הטכנאי בושש מלהגיע וריח הגז נשאר בעינו. התושבים מיהרו להתקשר לכוחות החירום בניסיון שאלו ימנעו את האסון הבא. "התקשרנו שוב שוב והם לא הגיעו, עד שבסביבות השעה 18:00 הזמנו את כוחות כיבוי האש והמשטרה, הם הגיעו וסגרו את הבניין - לא נתנו לצאת ולהיכנס. הם אמרו שהייתה דליפת גז", סיפר התושב.

אחרי שעות רבות הטכנאי הגיע, ומבדיקה שערך הסיק את מה שידעו התושבים קודם כי אכן ישנה דליפת גז. במכתב סיכום הטיפול כתב הטכנאי בכתב ידו "דליפת גז. נותק הגז לבניין".

הבוקר (שלישי) הטכנאי שב על עקבותיו והגיע שוב לבניין שעלול היה לספוג נזק אלמלא תושיית התושבים, ולאחר זמן מה התקלה תוקנה.

ביקשנו את תגובת חברת אמישראגז אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר