הלפרין: "לא תהיה קריסה, אבל רבים לא יגיעו השנה למירון"

מרדכי הלפרין מהישוב מירון, מעריך כי אמנם לא תהיה קריסה בתחבורה למקום, אולם כמות המתפללים תרד בצורה ניכרת. "פשוט לא יגיעו. מי שלא יוכל להגיע לא יגיע" • ראיון (ל"ג בעומר)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צביקה גרוניך)

ל"ג בעומר במירון: מרדכי הלפרין, יו"ר היישוב מירון, מעריך בראיון ל"כיכר השבת" כי בחגיגות ל"ג בעומר השנה, תורגש ירידה ניכרת בכמות המגיעים לציונו של רבי שמעון בר יוחאי בישוב. יחד עם זאת, הוא מקווה כי לא תהיה קריסה בתחבורה למקום: "במירון לא תהיה קריסה, בעזרת השם. אני לא יודע מה יהיה בבני ברק ובירושלים, אבל כאן לא תהיה קריסה, פשוט לא יגיעו. מי שלא יוכל להגיע לא יגיע".

"זו הסיבה, לצערי הרב כפי שאני רואה את הדברים, שחלק מהקהל לא יגיע. יהיו הרבה פחות עולים. אני לא יכול להעריך אבל מדובר באחוזים ניכרים", מוסיף הלפרין.

הרב הלפרין (צילום: צביקה גרוניך)

"אני לא מחפש אשמים ואני לא יורד לשיקולים. אבל אין ספק, בעיקר משטרת התנועה שהייתה מותקפת בצורה כל כך חזקה בשנה שעברה, לקראת השנה הזו הם החליטו החלטה אסטרטגית שהם לא ייכשלו".

"ממשלת ישראל השקיעה מיליוני שקלים בדרכי הגישה", הוא משבח, "אבל עדיין יש מקום לחשוב יותר בגדול, שר התחבורה יכול להרים רכבת מכרמיאל למירון ובכך באמת לפתור את בעיית הגעת ההמונים. רק רכבת תפתור באמת את הבעייה".

הלפרין אומר כי עד יום ההילולא - בעיות התשתיות יטופלו: "אנחנו חושבים שאנו מוכנים הרבה יותר מבשנים עברו. אנחנו עובדים כאן גם בלילות, ובל"ג בעומר האתר יהיה מוכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר