ח"כ איילת שקד טוענת: החרדים מופלים לטובה

ימים ספורים לאחר קביעת הקריטריונים לקבלת הטבת המע"מ ברכישת דירה חדשה המפלים את המגזר החרדי לרעה, טוענת חברת הכנסת איילת שקד כי החרדים מופלים לטובה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברת הכנסת איילת שקד (צילום ארכיון: פלאש 90)

החרדים מופלים לטובה? ימים בודדים לאחר אישורי הקריטריונים לקבלת הטבת ביטול המע"מ לדירות המפלה את הציבור החרדי בישראל, טוענת יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד, כי הציבור החרדי "מופלה לטובה".

במהלך "כנס ההייטק החרדי" אמרה שקד כי "הציבור החרדי לא עושה טובה לאף אחד כשהוא מגיע לשירות לאומי. משרדי הממשלה רבים על כוח האדם החרדי במסגרת השירות הלאומי. כמו שהעליה הייתה מנוע צמיחה, החברה החרדית יכולה להיות מנוע הצמיחה של הכלכלה. צריך להכשיר את הציבור החרדי שלא לומד לעבוד".

מנגד, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף את חברי הממשלה ואמר: "המדינה מדברת הרבה על שילוב חרדים אבל לא עושה בפועל שום דבר. הציבור החרדי מתכנס אל עצמו כמו קיפוד ברגע שהוא חש שנלחמים כנגדו".

גפני הבהיר ואמר כי: "אי אפשר לשנות אותנו ולשנות את אורחות חיינו. בכפיה דבר לא ייעשה. חרדים לא ישתלבו בעבודה אם לא ישלבו אותם. הגשתי הצעת חוק להעדפה מתקנת לחרדים בהייטק. הממשלה התנגדה, וציפי לבני שרת המשפטים הסבירה ארוכות למה גם היא נגד. הטענה היא שאי אפשר לתת לחרדים העדפה מתקנת כי הם לא בגדר דת, גזע או מין. אני מתכוון להלחם על כך", הודיע.

בתוך כך, ח"כ יריב לוין, איש ה'הליכוד ביתנו', התייחס לשר האוצר יאיר לפיד לו יחסים גרועים עם המגזר החרדי ואמר: "הוא קוצר את פירות השנאה מהתקופה שבה אנחנו והחרדים הובלנו את הממשלה. לומר שאנחנו לא היינו שותפים כשהשנאה נזרעה, את זה אי אפשר לומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר