מחדל?

"ממתינים יותר משעתיים לאוטובוס ביציאה ממירון"

בעיות בתחבורה בחזור ממירון? נוסעים רבים לציון הרשב"י במירון מתלוננים על קושי לצאת מההר לכיוון תחנות האוטובוסים. "אני ממתינה יותר משעתיים בשביל אוטובוס" סיפרה אחת הנוסעות ל"כיכר השבת". פרשי משטרה דחפו נוסעים חרדים. באגד מאשרים: "האוטובוסים שלנו לא יכלו להיכנס לחניונים" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

מחדל תחבורה? אם נדמה היה כי הילולת רבי שמעון בר יוחאי במושב מירון שבגליל העליון עברה ללא תקלות, מסתבר שלא כך הם פני הדברים. בשעות האחרונות, ממתינים אלפי אנשים לשאטלים בחניונים של חברות אגד ונתיב אקספרס, בכדי להגיע אל מחוז חפצם בירושלים ובערי המרכז.

נוסעים מדווחים למייל האדום של "כיכר השבת" כי חלק מהאוטובוסים המגיעים לחניונים בכדי לאסוף את הנוסעים הרבים לא מצליחים לנסוע בשל המון המתדפק על הדלתות. "ישנם מאות אנשים שרוצים לעלות לאוטובוסים אך באוטובוס יש רק 50 מקומות ולכן נהג האוטובוס לא יכול לעלות את כולם, מה שיוצר בלאגן וחוסר יכולת של האוטובוס לנוע". תיאר אחד הנוסעים.

נוסע נוסף הממתין לנסיעה לירושלים סיפר על מהומה בחניון 4: "אין מספיק שאטלים שייקחו את כולנו, מדובר באוטובוסים של חברת נתיב אקספרס שאמורים לקחת את הנוסעים אל עבר החניון של חברת הופמן, אבל פשוט אין מקום".

הנוסע מספר כי משטרת ישראל שאמורה הייתה להשליט סדר במקום, גורמת לעניינים לצאת מכלל שליטה "המשטרה הכניסה פרשים לתוך קהל הנוסעים, הם פשוט דחפו אנשים. היה חסר שהם היו מגיעים עם מכתזית וזה היה נראה כמו הפגנה".

נוסעת נוספת מספרת כי האוטובוסים אינם מגיעים "אני ממתינה יותר משעתיים בשביל אוטובוס שיגיע לקחת אותי ואת שאר הנוסעים, אבל הם פשוט לא מגיעים. לסדרנים של החברות אין תשובה להגיד לנו. הם אומרים שהאוטובוסים יגיעו עוד מעט".

במשטרת התנועה אומרים כי למרות הכל, התנועה אל מירון ומחוצה לה - זורמת וכי אין עומסי תנועה. גם בחברות "הופמן" ו"נתיב אקספרס" אומרים כי מבחינתם הכל מתנהל כפי המתוכנן.

יצחק רודיך, יועץ אגד למגזר החרדי הגיב: "ציבור ההמונים ירד לכביש המרכזי וחסם אותו בגלל מחסור בשאטלים ולכן האוטובוסים שלנו לא יכלו להיכנס לחניונים. אין בעיה של כמות אוטובוסים, יש כאן מספיק. כעת המשטרה פעולת לפנותם בתקווה שהאירוע יסתיים מהר".

צילומים: שלומי כהן

אילוסטציה (צילום: שלומי כהן)
אילוסטציה (צילום: שלומי כהן)
אילוסטציה (צילום: שלומי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר