צפו בוידאו: שריפת אייפונים במדורת ל"ג בעומר

"האייפון לא רוצה להישרף", זעק הרב משה בן משה, מגדולי מחזירי התשובה בעיר נתניה, במהלך טקס מיוחד לשריפת אייפונים ובגדי נשים במדורת ל"ג בעומר • צפו בוידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: תומר פולטין, צלם סטילס)

ביעור האייפונים: במדורת ל"ג בעומר של הרב משה בן משה, מגדולי מחזירי התשובה בעיר נתניה, הוקדשו דקות ארוכות לשריפת אייפונים ובגדי נשים במדורה.

בטרם החל טקס שריפת האייפונים, בירך הרב משה בן משה את השורפים ואמר: "מי שעשה את הקידוש שם שמים, זכה אותו או אותה, בכל הברכות, כל הישועות, בכל ענין, בגשמיות, ברוחניות, להם ולכל המשפחה, ושיהיה להם ברכה כל החיים. וכמו שסילקו את הדברים הלא טובים תסלק מהם חולי, כל צער, כל מניעות, וזכה אותם לישועות וברכות".

כאשר הרב זרק את האייפון הראשון לעבר המדורה, המכשיר נפל מחוץ לאש. הרב קיבל אותו חזרה לידיו וזעק בהתלהבות דקדושה: "האייפון לא רוצה להישרף, הוא לא רוצה להישרף, כי זה יצר הרע".

תומר פולטין, צלם סטילס, תיעד את הטקס ומספר בשיחה עם "כיכר השבת" את שאירע. "אני גר לא רחוק מהאזור, שמעתי מוזיקה של ההילולה, יצאתי לתעד את ההילולה, וראיתי למעלה מאלף איש רוקדים ושמחים, וחגגתי עם הקהל", מספר תומר.

"תוך כדי הריקודים, הרב החל לדבר על האיסור להשתמש במכשירים פסולים, ובגדים לא צנועים של נשים, אותי זה הפתיע כל הנושא הזה, והעברתי את המצלמה למצב וידאו, לא האמנתי למה שאני רואה", הוא מוסיף.

"אני אדם חילוני, אבל אני לא נגד שום דבר", מבהיר פולטין, "זה עשה לי צמרמורת, שוב - אני לא נגד שום זרם, אני בעד כולם, אבל שוב זה עשה לי צמרמורת ברמה האישית, אנשים שלמו כסף על האייפון, זה היה מכשירים חדשים, אנשים שרפו שם את הכסף שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר